nedeľa 4. júna 2017

Máj 2017-Knihy

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku. Ako už je zvykom, v tomto článku vám ukážem knihy, ktoré som prečítala za minulý mesiac máj. Nechcem to tu ďalej obkecávať, tak poďme rovno na tie knihy!

                                                Za dverami číha život-Mária Blšáková 

Zdroj:Google
Tak toto bola prvá kniha, ktorú som prečítala za tento mesiac a musím povedať, že bola celkom dobrá. Námet knihy ma hneď zaujal. Biografické knihy mám rada, a to, že to je kniha o človeku, ktorý ma autizmus ma fakt lákalo.
V tejto kniha sa ukázalo, aký ťažký život dokáže byť, no aj ťažké veci sa dajú zvládnuť. Mne sa páčila.
Hodnotím 7/10.









             Zakázaná láska-Tabitha Suzuma

Zdroj:Google
Túto knihu som si chcela už veľmi dlho prečítať. Nakoniec sa mi to v máji podarilo, A bola som veľmi milo prekvapená. Je to krásna kniha plná bolesti a trápenia. Koniec som pravdupovediac taký neočakávala a veľmi ma prekvapil a zasiahol. Slzy v očiach boli. Mohla by som povedať, že to bola jedna z najemotívnejších kníh, ktoré som doposiaľ čítala.
Hodnotím 8/10.












                                               
                                                 Tri oriešky pre spisovateľku-Vita Jamborová

Zdroj:Google
Nemyslela som si, že to bude tak dobrá kniha, no veľmi milo ma prekvapila. Bola mysteriózna, zaujímavá a celkom som sa pri nej bála. Taký divný pocit vo vás vzbudzuje. Páčilo sa mi, ako sa to nakoniec vyriešilo, aj keď som takýto koniec potom očakávala. Som s touto knihou veľmi spokojná.
Hodnotím 7/10.












                Prekliaty Tanzanit-Monika Wurm

Zdroj:Google
Na pokračovanie Farby lásky som tak dlho čakala, kým si to prečítam. Som rada, že v máji sa to KONEČNE stalo.
Je to úžasná kniha. Ešte lepšia ako prvá časť. Viac napínavá a krutá. Samozrejme, láska tam nechýbala. To posolstvo v knihe ma dosť prekvapilo. Myslím, že aj vás prekvapí.
Hodnotím 9/10.
Mimochodom, pripravte sa na to, že je akože fakt krutá. Mne bolo veľakrát zle z niektorých vecí a musela som to prve rozdýchať a potom pokračovať v čítaní :D.












                                                                  Ihrisko-Lars Kepler

Zdroj:Google
Po Prekliatom Tanzanite som chcela nejakú temnosť, mysterióznosť, tak som začala čítať Ihrisko.
Bola to celkom dobrá kniha. Bolo momenty, keď som sa nudila, no boli aj momenty, keď som bola fakt napätá a pretáčala som stránku za stránkou. Páčil sa mi príbeh. Bol zaujímavý a originálny. ta ríša smrti bola fakt desivá. Celkovo na mňa táto kniha zapôsobila veľmi dobre, no stále mám z nej taký divný pocit kvôli tomu deju. Fakt som bola veľakrát vydesená. Tí dvaja manželskí autori majú veľkú fantáziu.
Hodnotím 7/10.














To boli všetky knihy za mesiac máj. Dúfam, že sa vám môj článok páčil. Do komentárov mi môžete dať vedieť, aké knihy ste vy prečítali za minulý mesiac :).
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára