štvrtok 12. novembra 2015

50 faktov o mne

Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom článku :)
Rozhodla som sa,že by bolo dobré vám niečo o sebe prezradiť,tak som sa rozhodla že vám tu napíšem 50 faktov o mne.Už neviem čo by som na začiatok mala ešte napísať,tak poďme rovno na tie fakty :)

1.Volám sa Antónia
2.Mám 12 rokov
3.Narodila som sa 20.1.2003....Takže to znamená že čoskoro budem mať 13,juhuhuu :D
4.Mám staršiu sestru :)
5.Bývam v dedine.
6.Som úplný knihomol,za mesiac prečítam viac ako 5 kníh.
7.Taktiež aj rada kreslím,pečiem,varím,nakupujem,jem(bohužiaľ :D) atď..
8.Ked chcem,aby som niečo nezabudla do následujúceho dňa,musím si to zapísať na papier alebo do môjho úžasného zápisníčka :D
9.Mám 153 cm a sa mi zdá,že už vôbec nerastiem,dúfam že ešte vyrastiem :D
10.Mám refluxovú chorobu už viac ako rok a ešte nie som vyliečená.
11.Taktiež mám aj vysoký cholesterol a chýba mi vitamín D,ale to nie je až také zaujímavé takže tak :)
12.Veľmi ma baví blogovanie(aj ked to tak niekedy nevyzerá) ale veľa krát sa mi stáva že neviem čo mám pridať na blog a nemám čas (škola a tak..)
13.Skoro nikdy nemám spravenú domacú úlohu z matematiky,lebo mi matematika nejde(nemám sa s čim chváliť :D)
14.Môj obľúbený film je Titanic aj Hobbit(všetky 3)
15.Milujem sukne a šaty <3
16.Som introvert.
17.Som kresťanka.
18.Milujem hudbu,neviem si bez nej predstaviť deň.
19.Moje obľúbené zviera je pes.
20.Obľúbené psie plemeno Cavalier King Charles Spaniel <3
21.Milujem roztomilé veci :3
22.nemám rada nespravodlivosť,ponižovanie a všetky tieto zlé veci.
23.V poslednej dobe som si obľúbila pleťovú vodu od Garnier.
24.Nejde mi veľmi slovenčina,takže preto mám na blogu aj viacej pravopisných chýb.
25.Som veľmi precitlivelá.
26.Práve teraz čítam knihu Harry Potter 4:Ohnivá čaša ,takže uvidíte čoskoro recenziu na túto knihu.
27.Mám fóbiu z hmyzu,tmy,samoty a tak ďalej
28.Niekedy som úplne milovala horrory,teraz by som si nepozrela ani trailer na horror,neznášam horrory.
29.Ale strašidelné historky mám veľmi rada hh :D
30.Pijem veľmi málo vody.Za deň nevypijem niekedy ani pol litra :/
31.Milujem romantiku <3
32.V poslednej dobre som si veľmi obľúbila pitie čajov.
33.Môj obľúbený herec je Leonardo DiCaprio a obľúbená herečka Jennifer Aniston.
34.Vôbec neviem po anglicky,ale snažím sa,preto som rozmýšľala že by som si niekedy kúpila knihu s anglickým jazykom,ale bojím sa že ju neprečítam :D
35.Spím s ponožkami, lebo inak si pripadám že moje nohy sú holé a je mi zima :D (divne,ja viem)
36.Najhoršia kniha čo som kedy čítala bola Cudzoložštvo od Paulo Coelho,neodporúčam.
37.Odkedy mám nový mobil som začala akosi viac fotiť.
38.Milujem sviečky,hlavne som si obľúbila vanilkovú vônu.
39.Neznášam ten pocit,ked chápeš ako sa ten druhý cíti,ale nevieš ako mu máš pomôcť a tak veľmi mu chceš pomôcť.
40.Milujem olivy,jem ich takmer každý deň <3
41.Nemaľujem sa,možno ked tak iba nejaký lesk na pery alebo niečo také.napr.v poslednej dobre dosť často používam Baby Lips Peach Kiss a je fakt dobrý.
42.Zbožňujem citáty,ale veľa krát sa mi aj stane,že vôbec nesúhlasím s nejakým citátom.
43.Ked som bola menšia(vekovo) tak sa mi veľmi páčila rozprávka Bratz,videla som skoro všetky časti,a doteraz mi to zostalo,stále mám rada Bratz a stále si tuto roprávku rada pozriem(viem,som divná :D)
44.Nie som veľmi na tie počítačove hry,veľmi ma to nebaví hrať.
45.Ale The Sims 3 tak to už heej raz za čas,ked mám čas(to čo bola za veta omg? :D)
46.Milujem jablkové  džúsy <3
47.Zaujímam sa o históriu,ale ked už máme dejepis a máme písať látku,už sa mi to veľmi nechce učiť.
48.Nikdy som nejedla makaróny,ale tak veľmi by som ich už konečne chcela ochutnať :/
49.Ráno je moja najobľúbenejšia časť dňa.
50.Neznášam tmu.

Tak na záver by som vám ukázala nejaké citáty ,ktoré som predchvíľou našla na internete a sa mi zapáčili :)





čo k tomu napísať? pozitívny citát :)






                                                                                                    
                                                                         




Je to veľká pravda,ktorá často ,veľmi ťažká :/












            Toto čo sa píše v tom citáte,zažívam často,myslím že veľa ľudí to tak má :)
















Tento citát patrí medzi moje obľúbené,lebo ľudia by sa nemali vzdávať svojích snov,musia bojovať a snažiť sa ich dosiahnuť :)







               
Tak,to je asi všetko.Ďakujem,že ste si prečítali môj článok a že vás to aspoň trošku zaujímalo,lebo ja nie som veľmi zaujímavý človek :D....dobre,ešte raz ďakujem a vidíme sa pri ďalšom článku,prajem pekný zvyšok dňa! :)
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára