utorok 24. novembra 2015

Predtým ako som ťa poznala-Recenzia

Ahojte!
Tak som tu zase,dúfam, že sa máte úžasne a vitajte pri mojom ďalšom článku :)
Tento článok bude zas recenzia,tentokrát to bude recenzia na knihu Predtým ako som ťa poznala.
Táto kniha bola úplne krásná,tak som sa rozhodla,že vám ju odrecenzujem a odporučím.
Tak môžme začať :)


Jojo Moyesová-Predtým ako som ťa poznala
Obsah knihy:Lou Clarková vie všeličo.Vie,že jej otec si ťažko hľadá prácu,vie,koľko krokov treba prejsť od autobusovej zástavky k rodičovskému domu.Vie,že sa jej páči práca v bistre,a vie,že možno neľúbi svojho priateľa Patricka,oduševneného športovca.Zato nevie nič o klasickej hudbe,nevie,že príde o miesto,a keby tušila,čo ju čaká,asi by prišla o rozum.
Will Traynor vie,že po dopravnej nehode stratil chuť do života.Vie,čím bol kedysi,vie,že všetko sa mu teraz zdá malé a neradostné,a veľmi presne vie,ako s tým skoncovať,Zato nevie,že Lou mu vtrhne do života ako farebná búrka.A ani jeden z nich nevie,že jeden druhého navzájom navždy zmenia.




Recenzia:
Táto kniha je úplne krásna,asi najviac dojímavá kniha akú som kedy čítala.Už dosť obsah knihy nám napovedá,že to bude smutná kniha.Bola to aj vtipná kniha,ale väščinou smutná.Takže,zo začiatku bol dej taký,že som nevedela čo si mám myslieť,bude to dobra alebo zla kniha? No,nakoniec to patrí medzi moje najobľúbenejšie knihy.Na začiatku mi bolo veľmi ľúto obidvoch,lebo Lou sa mu snažila pomôcť,ale on bol na ňu veľmi zlý.Willa mi bolo preto ľúto,lebo mi prišiel veľmi smutný a depresívny,ale ten jeho úžasný humor,jeho vtipy ma dokázali aspoň rozveseliť počas čítania knihy.
Celá kniha bola taká cute ,ale zároveň veľmi smutná.Lou sa s ním snažila komunikovať,brávať ho na výlety atď....Ale on bol na ňu drzý.No,však potom už nebol na ňu drzý a aj chodil s ňou na výlety.Jej priateľ,no,nemala som ho veľmi v láske.Vôbec si ju nevšímal,celú dobu hovoril len o svojích víťazstvách,kedy bude mať ďalší beh a ďalšie tieto somarinky o športe.Jej rodičia boli v pohode a aj jej sestra Treena mi neprekážala.Willovi rodičia mi tiež nevadili.

Keď som čítala túto knihu,miestami sa mi tlačili slzy do očí.Nakoniec som sa rozplakala na konci knihy.Táto kniha je úplný citový trhák.Dočítala som knihu a celú dobu som mala otvorené ústa a plakala som.Vôbec som sa z tej knihy nemohla spamätať.
Možno,že len ja som taká citlivka,možno,že vy nebudete plakať pri tejto knihe ako ja,ale myslím že sa odporučí prečítať.
Zamyslela som sa nad svojím životom,nad celým životom,nad všetkým.Tak strašne mi lámalo srdce ,lebo ja som mala odhadnuté,ako sa to skonči,ale nechcela som a dúfala som,aby sa to tak neskončilo.

Jojo Moyesová ma veľmi dobrý štýl písania,nie náročný.Takže pre tých ľudí,čo nemajú veľmi v láske náročne čítanie a tak,tak táto kniha bude preňho ako stvorená :)
Teraz by som vám chcela niečo napísať o dvoch hlavných postávách.

Lou Clarková-Je úžasná postava.Veselá,ukecaná vedela ma počas čítania rozveseliť.V knihe sa písalo,že sa divne obliekala.väščinou farebné oblečenie,ale rada sa pekne obliekala.To ako sa obliekala ju robí originálnou postavou.Neviem,čo viac ma k Lou napísať,ale veľmi som si ju obľúbila ,veľmi ju mám rada :)
Will Traynor-hm,on bol veľmi zvláštny.Asi to je tým že trpel depresiou a bol veľmi náladový.On bol veľmi úprimný,veľa krát sa stalo že to zašlo až k drzosti.ale potom,keď ho dobre spoznáte,obľúbite si ho a budete ho priam zbožňovať.
Keď sa už do nej zamiloval,tak bol na nu veľmi krásny,ale nikdy jej nepovedal,že ju miluje,iba že ju má rád(ale tak,domyslime si,no nie?).
Na konci tejto knihy ma dosť naštval,ale tak chápala som ho,ale mohol to povedať,to čo povedal,iným spôsobom,lebo mi to trhalo srdce,ale zas sa mi veľmi páčilo keď ju oslovoval priezviskom,je to také nezvyčajné a romantické (<3)
Už nemám nič k nemu povedať,ale veľmi som si ho obľúbila,úžasná postava :)

Celkové zhodnotenie tejto knihy je také,keď si chcete prečítať niečo čo vás rozcíti a budete plakať (ako ja) ,ale miestami sa zasmejete a sa vám celá táto kniha zdá cute,dojímavá,romantická a ak chcete po prečítaní tejto knihe byť v šoku,aj ked budete tušiť,ako sa to skončí,tak potom je to pre vás veľmi dobrá voľba :)
Mne sa táto kniha veľmi páčila,jedna z mojich najobľúbenejších,navždy si ju zapamätám v mojej hlave a srdci :)
Takže tejto knihe som dala 10/10 :).

Tak a sme na konci článku.Dúfam,že sa vám môj článok páčil,lebo tento článok má pre mňa veľmi veľkú hodnotu,lebo píšem o dojímavej knihy a snažila som sa moje pocity z tejto knihy preniesť aj na tento článok.Fotka je z googlu,keby ste chceli vedieť(aj ked myslím že to asi tušíte)
Takže,ďakujem za prečítanie môjho článku a vidíme sa pri ďalšom článku.
Tak zatiaľ čaute!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára