štvrtok 7. januára 2016

Najlepšie knihy roku 2015

Ahojte!
Srdečne vás vítam pri mojom ďalšom článku.Tento článok som už chcela veeeľmi dlho napísať,nakoniec sa mi to podarilo dnes(chcela som ho už začať písať na začiatku roka,ale náš hnusný Internet sekal a sekal,takže sa nedalo ).
V tomto článku vám ukážem Najlepšie knihy za rok 2015.Za tento rok so prečítala 61 kníh a ja vám ukážem 8 najlepších za ten rok! :)
Dobre,už asi veľa hovorím,môžme ísť rovno na to!


     

                                                                     Projekt ideálna manželka-Graeme Simsion


Zdroj:Google
Túto knihu milujem <3
Keď som si ju chcela prečítať,tak som nevedela,či sa mi bude vôbec páčiť,ale práve naopak,táto kniha mi dala toho tak veľa! Milujem Dona,Rossie ,lebo oni sú tak sakra úžasné postavy.Je to super vtipná,oddychová a aj milá kniha.No,ale musím priznať,že miestami ma ten Don veeľmi štval :D,ale to vôbec nevadí.Už sa veľmi teším,ako si prečítam pokračovanie tejto knihy Projekt dieťa,myslím,že to bude tiež úžasná kniha! :)
Takže táto kniha dostáva 10/10.








                   Prízraky-Jo Nesbo


Zdroj:Google
Milujem Jo Nesbové knihy.Práve táto kniha sa mi od tohto autora veľmi zapáčila.Všetky jeho knihy sú úžasné,ale táto? Táto je neskutočne skvelá! Túto knihu som prečítala ako prvú z Harry Hole série(ja viem,prvú by som mala prečítať Netopierí muž) ,ale táto ma veľmi lákala nakoniec som túto knihu krásne pochopila a milujem ju.Skvele vyriešený prípad a mimochodom,Harryho zbožňujem :3,je to úžasná postava.Už sa teším ako si prečítam ďalšie 4 knihy,ktoré mi treba od tohto božského autora prečítať.
Takže táto kniha dostáva 10/10.











                                                                                   Dôvod Dýchať-Rebecca Donovan


Zdroj:Google
Táto kniha bola úžasná.Príbeh bol zaujiímavý a občas veľmi depresívny(Logické,keď ju teta bila).Je to veľmi pekná kniha,ale občas ma štvala Emma svojím správaním,ale podľa toho,ako žila sa to dá pochopiť.Evan bol veľmi milý,chápavý,romantický chlapec,čo viac si priať :3 <3.O ostatných postavách sa tu nebudem vyjadrovať,lebo niektoré sa mi páčili a niektoré zas nie.Táto kniha vo mne zanechala niečo,čo sama neviem opísať. Čítala som ju na začiatku augusta 2015 a vždy keď sa povie leto,tak si predstavím hlavne túto knihu,takže ju vrelo odporúčam! :)
Táto kniha dostáva 10/10.











               Sotva dýcham-Rebecca Donovan


Zdroj:Google
Samozrejme,veľmi sa mi páčilo aj pokračovanie knihy Dôvod Dýchať.
Táto kniha sa mi trošku menej páčila ako Dôvod Dýchať,ale stále sa mi páčila.Na tejto knihe sa mi páčila,že sa v nej veľa vecí udialo a bolo to veľmi zaujímavé,no,ale nepáčilo sa mi,že prišli veľa postáv do tejto knihy,ktoré mi liezli na nervy.Napríklad taký Jonathan,jemu som mala chuť tresnúť do jeho skazeného ksichtu,nech sa spamätá.Viac vám o tejto knihe nepoviem,ale podľa mňa sa ju oplatí prečítať.
Táto kniha dostáva 10/10.







                                                                           
 
                                                                             Džínsový Denník 5-Zuzka Šulajová                                                                                     

Zdroj:Google
 Túto knihu zbožňujem! Milujem sériu džínsových denníkoch(mohli ste si všimnúť) ,ale táto bola najlepšia!
Zuzka tam krásne opisovala Austráliu a Paula pomaly dospievala,čo bolo veľmi super.Vzťah Lukáša a Pauly bol taký humorný,ale potom to bolo veľmi cute (aj keď Paule sa to nezdalo).Pri tejto knihe som sa smiala,usmievala sa,hnevala a chcelo sa mi na konci knihy aj plakať,lebo Lukáš a Paula,keď sú spolu,tak mi je veľmi dobre na srdci :)
Nakoniec som sa aj tak rozplakala,ale to kvôli tomu,že budem musieť čakať rok na pokračovanie :D
Táto kniha si zaslúži 10/10.








             
               Hobbit-J.R.R.Tolkien


Zdroj:Google
Keď som si pozrela film Hobbit ,chcela som si prečítať aj knihu a keď som si ju už konečne prečítala,tak to vôbec neľutujem.Táto kniha bola úžasná.Veľmi sa mi páčilo,ako tam všetko bolo dopodrobna opísané a ste si to vedeli veľmi dobre predstaviť.Tiež sa mi páčila,že celá kniha pôsobí  veľmi veselo a je veľmi vtipná.Koniec knihy bol veľmi dojímavý(slzy tiekli ),ako sa lúčili a tak....
Jediné,čo by som tejto knihe vytkla je,že na môj vkus boli veľmi dlhé kapitoly a občas sa mi preto ťažko čítalo,ale inak je to veľmi dobrá kniha.
Takže táto kniha dostáva 10/10.  








                                                                 

                                                                                   Polícia-Jo Nesbo

Zdroj:Google
Tak a máme tu dalšiu Jonesbovku.Nečakala som,že táto kniha bude až taka dobrá a budem ju môct rovnať s knihou Prízraky,ale stalo sa.Veľmi dobre sa riešil prípad,bolo to veľmi napínavé čítanie.Najviac,čo sa mi na tejto knihe páčilo,bol vzťah medzi Rachel a Harrym,keď som čítala,ako sú spolu,rozprávaju sa atď......tak som sa celú dobu len usmievala,je to krásny pár!
Koniec tejto knihy bol vydarený,taký ,aký má byť.
Takže táto kniha dostáva 10/10.










     Predtým,ako som ťa poznala-Jojo Moyes



Zdroj:Google
Táto kniha je tak krásna,ale bohužiaľ,veľmi smutná.Keď som túto knihu čítala,tak to bolo také,že stane sa tam niečo vtipné a veselé a o dve strany neskôr už vládne v knihe melancholia.Na túto knihu som robila ja recenziu   TU  , nechcem o tejto knihe veľa hovoriť,lebo som na ňu robila recenziu,keď chcete,môžte si ju prečítať,je to len na vás :)
Takže táto kniha dostáva 10/10.  













                                                                       
                                                                         Zavrhnutý-Becca Fitzpatrick
                                                                                 
Zdroj:Google
To bola moja prvá kniha,čo som čítala o padlých anjeloch.Veľmi sa mi páčila. Zo začiatku tajomná,mrazivá,ale potom to nie je až také tajomné,ale stále je.Veľmi som si v tejto knihe obľúbila Patcha.Rada si prečítam aj dalšie části tejto knihy.Milujem tuto knihu :) <3
Dávam jej 10/10














Tak to boli všetky moje najlepšie,najobľúbenejšie knihy za rok 2015. Dúfam,že sa vám môj článok páčil,Bola by som rada,keby ste mi do komentárov napísali,že či ste nejaké z tých kníh čítali alebo aké knihy su pre vás najlepšie za rok 2015 :)
Ďakujem,že ste si prečítali môj článok a budem sa na vás tešíť pri mojom ďalšom článku.
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára