piatok 1. januára 2016

Zdravé malé raňajky

Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom článku.Rozhodla som sa,že vám ukážem,čo som včera jedla na raňajky a veľmi mi to chutilo.Bude to skôr taký receptový článok,trošku nezvyčajný pre môj blog,ale dúfam,že sa vám bude páčiť,tak poďme na to! :)


Budeme potrebovať:
1.Jogurt(hocijaký,ja som dnes vybrala activia marhuľový jogurt)
2.Banán(Môže byť aj iné ovocie,podľa vašej chuti)
3.Chia semienka(V priemeru myslím,že bude stačiť 2-3 polievkové lyžice)
4.Ovsené vločky(Ovsené vločky myslím,že tiež bude stačiť v priemere 2-3 polievkové lyžice)

Postup:
Do hocijakej misky si vlejeme jogurt(ako som už písala,podľa vašej chutí).Zoberieme si dosku na krájanie a na nej narežeme banán na okrúhle kúsky(ako inak ,že ? :D).Nakrájaný banán si poukladáme na jogurt aby sa zaplnila celá miska a aby nebolo vidieť ten jogurt.Potom už len z ľavej strany posýpeme banán chia semienkami(2-3 polievkové lyžice,ako som už písala) a z pravej strany posýpeme banán ovsenými vločkami(2-3 polievkové lyžice,je taký priemer,to už som tiež písala)

No,môže sa ísť papať :3 

Tak by to malo vyzerať(nie je to úplná kvalita fotky).
Tento recept bol vynikajúci,veľmi mi chutil,bol ľahko stráviteľný,ale dokázala vás nasýtiť a dodať vám veľa energie :)
Dúfam,že sa vám môj článok páčil a keď vyskúšate tento recept budem rada,keď mi do komentárov napíšete ako vám chutil :)
Ešte by som vám chcela popriať šťastný nový rok 2016! ,dúfam,že bude pre vás nový rok veľmi úspešný a aby ste sa mali všetci dobre :)
Tak to je už naozaj všetko,už sa na vás teším pri ďalšom článku :)
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára