streda 17. februára 2016

Kokosová zdravá ovsená kaša

Ahojte!
V tomto článku by som vám chcela napísať recept na úžasnú ovsenú kašu,ktorú som vymyslela.Podľa mňa je chutná,zdravá a zasýti vás na cele doobedie :)
Tak poďme na to!

------------------------------------------------------------------------------------------------------


Budeme potrebovať :

1.ovsené vločky

2.mlieko(hocijaké,ale ja som použila bezlaktozové,ale kľudne môžte použiť aj ryžové,kokosové,ovsené.)

3.banán

4.Chia semienka

5.Kešu orechy

6.Strúhaný kokos

Postup :

Do misky si nasypeme ovsené vločky a zalejeme ich mliekom.Potom ich dáme do mikrovlnky zohriať na 2-3 minúty na strednom stúpni.Keď sa nám už urobí v mikrovlnke kaša,tak ju necháme ešte aspoň 2 minúty trošku zhustnúť a vychladnúť,aby nebola horúca.Po 2 minútach si zoberieme strúhaný kokos a začneme ho sypať do ovsenej kaši.Potom kokos s ovsenou kašou rozmiešame,aby sme mali kokosovú kašu.Kašu uhladíme,lebo pri miešaní už nevyzerala ako kaša.Keď už máme rozmiešanú ovsenú kašu s strúhaným kokosom,tak začnem krájať banán na kolieska.Keď ho dokrájame,začneme kolieska banánu ukladať na kašu.Potom polievkovú lyžicu chia semienok  dáme do ovsenej kaše.Ešte dáme na ozdobu trošku kešu orechov.
Táák,to je celý recept! :)

 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak to by bolo už všetko pre tieto zdravé,chutné raňajky :)
dúfam,že vám to bude chutiť,lebo mne to chutilo veľmi :D
Tak zatiaľ čaute!
           

1 komentár:

  1. Kaša s kúskami ovocia vyzerá moc pekne :-) . Ešte tak, keby mi ju chcel po ránu niekto urobiť :-D . Musím ale povedať, že manžel občas pripraví raňajky :-) . jeho špecialitou sú vajíčka. Máme domáci od našich sliepok, takže by sme ich mohli jesť pokojne každé ráno. To už by sa mu ale nechcelo, tak často robiť :-D . Som rada, keď dôjde sliepky každé popoludnie nakŕmiť ​a vajíčka zoberie, takže na to nemusím myslieť ja

    OdpovedaťOdstrániť