štvrtok 3. marca 2016

Február 2016-knihy

Ahojte!
Vitajte pri mojom typickom článku a to je knihy za mesiac február 2016.Za tento mesiac som prečítala 9 kníh.9 dobrých kníh by som povedala,no,len ma jedna kniha sklamala.
Nuž,poďme na tie knihy!


                                                                       Príbeh dvoch storočí-Rachel Harris

Zdroj:Google
Túto knihu som si chcela veľmi prečítať,lebo prvá časť Moje sladké 16 storočie sa mi celkom páčila,ale zas to tu nebudem vychvaľovať do neba ako niektoré dievčatá.Takže Príbeh dvoch storočí sa mi páčila takisto ako aj jej prvá časť,neviem sa rozhodnúť,ktorá bola lepšia,ale v tejto knihe malo podľa mňa veľké plus couple Alessandra a Austin.Oni sú spolu tak chutnučkí.Tento pár patrí medzi moje obľúbené páry.Je to taká teen kniha na oddýchnutie.Spisovateľka ma veľmi dobrý štýl písania,krásne sa mi to čítalo.
Takže jej dávam 7/10.








             Môj živote-Hayley a Kerry Okines



Zdroj:Google
Potom som si prečítala biografickú knihu,ktorá ma veľmi zaujala.Bol to zaujímavé a smutné čítanie.Po prečítaní tejto knihy som dlho premýšľala nad tou knihou.Progéria je svinská choroba(ako všetky choroby).
Tejto knihe dávam 7/10.
















                                                                      Prekliatie vlkov-Andrea Cremer
                                                                       

Zdroj:Google
Po Nočnom Tieni som si chcela prečítať jej pokračovanie.Pokračovanie knihy sa mi páčilo,ale trošku menej ako prvá časť,lebo mi prišlo také trošku zaujímavo divné,že v jednej 300-stranovej knihe je možno len pár dni napísaných(max.týždeň),ale bolo to ok,celkom dobré čítanie.Užila som si ju.
Dostáva 6/10.












             Krvavá ruža-Andrea Cremer



Zdroj:Google
Samozrejme,že som si prečítala aj záverečný diel sérii o vlkov.Záverečná časť sa mi páčila najviac.V tejto knihe bol milostný trojuholník medzi Callou,Shayom,Renom.Bola som za Calla a Ren.Koniec knihy bol zvláštny a všetko ako sa to skončilo mi pripadalo nie podľa mojich predstáv,ale dalo sa to zniesť.Aj napriek tomu koncu sa mi páčila najviac.
Dávam jej 8/10.














                                                                        Posolstvo jednorožcov 3-Michaela Burdová

Zdroj:Google
Nakoniec som si prečítala aj záverečnú časť knihy o jednorožcov.Predošlé časti sa mi páčili,ale nijako ma extra nevzali
za srdiečko,ale táto kniha ma už za srdiečko vzala!
Dej bol pútavý,ľahko sa čítal.Najviac sa mi na tejto knihe páčilo,že mala krásnu myšlienku - V každom človeku je niečo dobré,aj v tom človeku,ktorého pokladáte za zlého - .Bola to aj smutná kniha,zapríčinil to koniec knihy.V tejto knihe som si aj veľmi obľúbila postavu Aranis.Bola to skvelá postava.
Dostáva 8/10.









               Kvety v podkroví-V.C.Andrews


Zdroj:Google
Od tejto knihy som nevedela čo mám čakať.Akurát som si myslela že to bude dráma kniha,čo aj bola.Musím sa priznať,že keď som to čítala ma miestami mrazilo po celom tele,lebo to čo tie deti prežívali v podkroví bolo niečo strašné.Dokonca ma sklamali niektoré postavy,neznášam ich.Kniha bola veľmi pútavo,ale zároveň oddychovo písaná.Celkový dej knihy bol realisticky,preto bol príliš krutý.
Dávam jej 9/10.













                                                                      Lupene vo vetre-V.C.Andrews

Zdroj:Google
Samozrejme som si chcela prečítať pokračovanie.Bohužiaľ,ako sa niekedy stáva,sklamalo ma veľmi.Dej bol predvídavý a vždy sa tam dialo to isté a bolo to zle,príliš zle.V knihe Kvety v podkroví som si Cathy celkom obľúbila,no v tejto knihe sa správala bezcitne ,namyslene,arogantne,nelogicky uvažovala.V tejto knihe som ju prestala mať rada,hnusila sa mi.Proste celá kniha,jej dej mi pripadal ako jeden veľký gýč.Ale musím uznať,čítalo sa to krásne...Len ten dej stojí za nič.Najviac mi vadilo,že vždy chodila za nejakým mužom a  bolo mi trošku nepríjemne čítať,keď sa chce niekto pomstiť.
Dostáva 3/10.









           
                Budú aj tŕne-V.C.Andrews


Zdroj:Google
Táto kniha sa mi páčila oveľa viac ,ako Lupene vo vetre.Miestami to bolo strašidelné čítanie,veľmi pútavé.V tejto knihe som nemala rada veľmi Barta a ďalšie iné postavy.Dej bol zaujímavý a keď sa blížil záver knihy,bolo to dosť napínavé.Veľmi sa mi páčila.
Kniha dostáva 8/10.
















                                                                         Ovocie minulosti-V.C.Andrews

Zdroj:Google
Táto kniha bola taktiež veľmi dobrá.Plná problémov,hádok a ďalších realistických ľudských problémov.Zo začiatku som nechápala správanie Barta,ale potom som začala chápať,prečo sa tak k nim správa.Neobľúbila som si tam celkom dosť postáv,ale nebudem ich tu všetky menovať.
Dostáva 8/10.

















Tak to sú všetky knihy,ktoré som prečítala za mesiac február,keby nemal február iba 29 dní prečítala by som aspoň ešte jednu,škoda :D.
Dúfam,že sa vám môj článok páčil a už sa na vás teším pri ďalšom článku,lebo teraz tých článkoch plánujem veľa,povedala by som,že až priveľa.
Tak zatiaľ čaute!

2 komentáre:

  1. Kvety v podkroví ma naozaj zaujali, už dávnejšie. Ako vidím, všade samé dobré ohlasy!
    Btw, pekný článok! :)

    Adrián,

    www.universeofwonderfulbooks.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť