pondelok 11. júla 2016

Jún 2016-Knihy

Ahojte!
Čaute pri mojom typickom článku.Za Jún som prečítala osem kníh.Tak sa poďme na ne spoločne pozrieť :).


                                                                   Žiješ iba dvakrát-Dominik Dán

Zdroj:Google
V poslednej dobe som si Dominika Dána obľúbila.Celkom dobre píše a má dosť dobré knihy.V podstate všetky jeho knihy sú slovenské Betssellery.Táto kniha bola zaujímavá,pútavá a veľa vecí v tejto knihe som nečakala,že také budú.Taktiež mal táto kniha som typický humor,čo majú všetky kriminálky podobné.Ten humor milujem.Dokonca sa mi páčila viac ako Sára.
Hodnotím 8/10.














               Slzy predaných dievčat-Monika Wurm



Zdroj:Google
Od tejto knihy som ani tak veľa nečakala,zato ma veľmi milo prekvapila.Bola drsná,napínavá,krutá a romantická.Doteraz nechápem tie negatívne ohlasy na tú knihu,lebo mne sa dosť páčila,ale sto ľudí,sto chutí :).Táto kniha má nečakaný dej,nečakaný koniec.Aj keď jednu vec som si myslela,že tak bude :D.Taktiež tam bolo veľa postáv,ktoré mi vadili,hlavne jeden muž mi vadil,ale to myslím,že keď ste čítali,budete vedieť aký....
Ešte by som podotkla,že sú tam celkom dosť vášnivých scén,ktoré mi aj by som povedala vadili,ale ten,kto má rad erotiku,poteší ho to.
Hodnotím 8/10.







                                                             

                                                                 Rockové tango-Monika Wurm

Zdroj:Google
Táto kniha bola krásna,vážne.nemala som od nej veľké očakavania,ale nakoniec je to fakt krásna romantická kniha.Robila som na nu recenziu,môžete si pozrieť TU.
Plakala som akoby tiekol vodopád.
Hondotím 9/10.
















            Život jedná báseň-Coolen Hoover


Zdroj:Google
Aj na túto knihu som robila recenziu,môžte sa na ňu pozrieť TU.
Ale aj tak by som vám to málo chcela o tej knihe povedať.Mne sa páčila.Bola to milá,sladká romantícká kniha.Bolo to super čítanie.Aj keď podľa mňa veľmi krátke.Nepáčilo sa mi,že mala málo strán.
Hodnotím 7/10.
















                                                                Divergencia-Veronica Roth


Zdroj:Google
Táto kniha sa mi nepáčila.Nevedela som sa dostať do deja a vôbec neviem,o čom vlastne je,aký má táto kniha zmysel,Vôbec neviem,čo sú to frakcie.Pokračovanie si neprosím,ďakujem.
Hodnotím 3/10.
Ale musím uznať,autorka píše úžasne.













             
Kým nás láska nerozdelí:Nachádzania-Pavel Hirax Baričák


Zdroj:Google
Celkom to bola dobrá kniha,aj keď nie úplne môj štýl.Napriek tomu si myslím,že mala hlbokú myšlienku.Hlavne o láske.Táto kniha má zmysel.
Hodnotím 6/10.












                                                           
                                                           Príď sa so mnou rozlúčiť-Cynthia Hand

Zdroj:Google
Fuuu,tak toto bola veľmi silná kniha,vážne,Proste krásna.Páčila sa mi aj napriek tomu,že niekedy som sa pri nej nudila,lebo veľa veci tam bolo podobných,ale aj tak si myslím,že sa to oplatí prečítať.
Hodnotím 7/10.
















  Šlabikár šťastia:Návrat k SEBE-Pavel Hirax Baričák


Zdroj:Google
K tejto knihe mám veľmi veľa povedať.Proste to je taká skvelá kniha.Nemám slova.Ani som nečakala,že by sa mi motivačná kniha mohla tak páčiť,ale páčila,a veľmi.Táto kniha zmenila môj pohľad na svet a už sa teším na ďalší Šlabikár šťastia,ktorý si prečítam.Vrelo odporúčam!
Hodnotím 10/10.


















To by bolo pre Júnové knihy všetko.
Dúfam,že sa vám moje knihy ,čo som prečítala páčili a taktiež dúfam,že sa na mna nezlostíte,že mám na Divergenciu iný názor ako vy,ale veď viete,nie každému sa musí páčiť :).
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára