sobota 30. júla 2016

Me Before You - Kniha alebo filmové spracovanie? (Recenzia)

Ahojte!
Som tu.Tak dlho som chcela urobiť tento typ článka...porovnávať film s knihou.
Áno.Už som videla Me before you.
Rozmlátilo ma to na kúsky ako aj kniha.....

                                                                               Me Before you

Zdroj:Google
O čom je tento film vie asi každý,takže to tu nebudem písať.
Veľmi som sa tešila na tento film,pretože Me Before You(Predtým ako som ťa poznala) je moja úplne obľúbená kniha,moja srdcovka.Neviem ako vy,ale podľa mňa je tento film krásny,prenádherný..podaril sa.
Bol to milý,vtipný,romantický a pre mňa aj motivačný film.
celý film od začiatku do konca bol skvelý,nenašla som ani jednu chybu na ňom.Napríklad film Na vine sú hviezdy nemá skoro žiadnu podobnosť s knihou podľa mňa,lebo tam veľa vecí vynechali alebo pozmenili,ale Me Before You je takmer rovnaký,akurát mi tam chýbala nejaká scénka,trošku ma to zamrzelo,že tam chýbala,ale na kvalite filmu to nič nemení.

    Sometimes,Clark,you are pretty much the only thing that makes me want to get up in the morning.

Správanie postáv  v knihe bolo rovnaké ako vo filme,čo si veľmi cením.Ako som už písala v staršej recenzii na Predtým ako som ťa poznala,Lou bola veselá,ukecaná,pozitívna,vtipná a veľmi som si ju obľúbila.Will sa zdá zo začiatku,že je to namyslený muž,ale keď ho spoznáte bližšie,tak Will ma od namyslenosti daľeko.Milujem jeho humor.Humor,ktorý bol v knihe bol aj vo filme.Presne taký istý.Myslím,že lepších hercov ani nemohli vybrať,presne som si postavy v knihe tak predstavovala. Celý tento film bol veľmi emociálna,mala som slzy nie len na konci filmu,ale aj počas neho.Niežeby sa celý film diali len tie smutné veci,ale ten film bol tak krásny,dojímavý,že som nemohla inak.Už neviem,čo by som mala k tomu filmu napísať,ale keby som mala srovnať film alebo kniha,tak si vyberiem knihu,lebo vo filme som nevidel tu scénku,čo bola v knihe a celkovo,knihy sú vždy lepšie...aspoň väčšinou :).Pesničky a prostredie aké vybrali sa mi veľmi ľúbili tiež.
Zdroj:Google

Zdroj:Google
Zdroj:Google

                                                                       
 Aj napriek tomu,že film bol  veľmi smutný,plakala až vzlykala som a deň po pozretí filmu som bola smutná ,lebo mám nezvyčajné puto s knihou a už aj s filmom,naučila som sa,že......

                                         
                                                    Live Well,
                                                    Live Boldly... 


                 Film a ešte viac odporúčam knihu.Je to krásny oddychový romantický,dojímavý film.
                                                  <3
                                 <3
                                 <3
                                 <3
           Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára