streda 10. augusta 2016

Júl 2016-Knihy

Ahojte!
Toto je ten môj  "typický" článok,čo píšem každý mesiac.Takže vám napíšem niečo o knihách,ktoré som za tento mesiac prečítala.Nebolo ich až toľko veľa,na moje pomery celkom málo,ale aj tak verím,že sa vám to bude páčiť.
Poďme rovno na to!


                                                                  Adonis v tričku-Simona Kutišová

Zdroj:Google
Ku tejto knihe nemám veľa povedať.Nesadla mi.Hlavná hrdinka Táňa bola ako hrozná,nechápala som jej správanie.Ďalšia vec je tá,že to bolo až príliš presladené,akoby som zjedla celú Milku čokoládu a milióny cukríkov - Presne tak to bolo.Dej bol o ničom.Ku koncu knihy sa to zlepšilo,ale stále mi to príde o ničom.
Taká krátka kniha na oddych,čítalo sa to dobre,ale obsah je dôležitejší..
3/10.












           Popol všetkých zarovná-Dominik Dán


Zdroj:Google
Dobre.Nebolo to zlé,ale kedže je to Dominik Dán,čakala som niečo veľa,Hlavne kvôli tej anotácii.Zo začiatku som si pomyslela,to bude najlepšia kniha od Dána,ale čítaním tejto knihy moje nadšenie opadalo.Ten Typický humor,čo je v jeho knihách nechýbal,ani napínavosť,ale veľakrát som sa strácala v deji.Som rada,že viem kto zabil babku.
5/10.













                                                             Hriech náš každodenný-Dominik Dán

Zdroj:Google
Táto kniha bola úžasná - skvelá.Najviac sa k nej hodia slova Nechutná a nepredvídateľná.Fakt.Bolo to tak nechutné a pohoršújúcé,ale veľmi skvelé.Odporúčam veľmi tú knihu,najlepšia od Dána.No ale odporúčam sa na túto knihu psychicky pripraviť,môže vám prísť veľakrát zle.
9/10.















        Dám ti aj slnko-Jandy Nelson

Zdroj:Google
Tak a máme tu veľmi známu knižku - Dám ti aj slnko.
Úprimne som nečakala,že sa mi bude až tak páčiť.Táto kniha je akoby jedno veľké umenie...Jandy Nelson píše veľmi dobre,akoby do tej knihy dala celé svoje srdce.Dám ti aj slnko má veľa citátov,ktoré sa mi zarezali do srdca a nikdy neodídu.Je to kniha o láske,bolesti a pohladí vás na duši.Plakala som pri tejto knižke,nie kvôli tomu,že by bola smutná,ale kvôli tomu,že bola veľmi dojemná.
10/10.













                                                                   Spasiteľ-Jo Nesbo

Zdroj:Google
Aké by to bolo leto bez Harryho? Smutné.
Som tak rada,že som si túto knižku prečítala,pretože ma odznova nesklamala,bola skvelá.
9/10.



















Jednou nohou v hrobe-Dominik Dán

Zdroj:Googl
Ďalšia Dánovka.Táto bola celkom dobrá,bavila ma.Taká krutá,ale stále oddychová :)
7/10.


















To sú všetky Júlové knižky,čo som prečítala.Dúfam,že sa vám to páčilo a teším sa na vás pri novom článku.
Tak zatiaľ čaute!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára