sobota 7. januára 2017

Najhoršie knihy za rok 2016!

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku.
V tomto článku by som vám chcela ukázať a niečo aj napísať ku najhorším knihám za rok 2016.
Dúfam, že sa vám môj článok bude páčiť.
Môžeme ísť rovno na tie knihy!


                                                                Perla v hmle-Virginia Andrews

Zdroj:Google
Ja mám veľmi rada túto spisovateľku,ale táto kniha bola otrasná. Veľa veci sa mi tam nepáčilo,pretože to bolo všetko prehnané,nechutné a už mi to išlo niekedy cez logiku. A v tejto knihe ma sklamala postava Cathy. Správala sa ako zmyslov zbavená.
Dala som jej 3/10.















              Slza-Lauren Kate
                 
Zdroj:Google
Od tejto knihy som čakala niečo viac. Akože úplne ma sklamala. Kedže to je fantasy kniha,tak mala byť napínavá,ale ona bola pravý opak. Bola príliš nudná . Ander a aj záver knihy to trochu zachránili,ale aj tak ma to neprinútilo dať normálne hodnotenie. Pekné hodnotenie.
Dala som jej cez prižmúrené oči 2/10. Pokojne mohla dostať len ten 1 bod.











                                                          Divergencia-Veronica Roth

Zdroj:Google
Toto bolo tiež jedno veľké sklamanie. Možno aj väčšie ako Slza.
Bola som z tejto knihy úplne stratená - Čo to znamená,keď je niekto divergentný? Neviem. Prečo musia ísť do nejakej frakcie? Neviem.
Akože dobre sa to čítalo,pretože autorka ma dobrý štýl písania,ale ide o ten príbeh a ten ma sklamal.
Vôbec som nevedela,čo sa tam deje,že čo práve teraz čítam.
Dala som jej 3/10.









                    Adonis v tričku-Simona Kutišová

Zdroj:Google
Od tejto knihy som čakala,že sa mi asi nebude zas až tak páčiť a tipla som si dobre.  Tá hlavná postava bol úplne naivná a sladká. Celá táto kniha bola na mňa príliš presladená a nepáčila sa mi. Na takéto knihy veľmi nie som, ale OK.
Dala som jej 3/10.














                             
                                                 Popol všetkých zarovná-Dominik Dán
                                                           
Zdroj:Google
Nemyslela som si,že tu dám nejakú knihu od Dána,ale stalo sa. Čo už.
Nebolo to zas až tak zlé,ale sklamalo ma to. Čakala som niečo viac,no nedočkala som sa toho. Zo začiatku som bola úplne ohúrená,ale čítaním tejto knihy moje nadšenie opadalo. No dobre, ten typický humor nechýbal,napínavosť tam bola,ale veľakrát som sa strácala v deji. Bola som rada, že som vedela kto zabil babku.
Dala som je nakoniec 4/10.












                      Nočný film-Marisha Pessl

Zdroj:Google
Veľké sklamanie.
Veľkú časť knihy som bola veľmi znudená. Ani som nevedela čo sa tam deje. Iba pár vecí ma zaujalo,napr. Citáty,obrázky v knihe a divná atmosféra v knihe. Nič viac ma nenapadá. Bolo to vážne nudné čítanie.
Dala som jej 4/10.










                                                             
                                                             Krv na snehu-Jo Nesbo

Zdroj:Google
Je mi veľmi ľúto tu dávať knihu od môjho obľúbeného spisovateľa Jo Nesba,ale ja proste musím. Táto kniha bola hrozná. Asi až na 130 strane sa začalo napätie. Predtým to bolo také suché, o ničom. Aj keď sa mi páčil Nesbov štýl písania. Tie umelecké ozdoby čo do tejto knihy dával,ale toto mi neprišla ako Jo Nesbová kniha. Prišlo mi to ako nejaká krátka poviedka,alebo skôr novela,ktorá má pokračovanie. Je mi to ľúto,ale tá kniha ma neohúrila, a to mám Nesba tak veľmi rada.
S ťažkým srdcom som jej dala 3/10.












              Polnočné slnko-Jo Nesbo

Zdroj:Google
Toto bolo ešte horšie ako Krv na snehu. Veľakrát som sa v deji strácala,pretože to bolo nudné. Nechcem sa opakovať,ale je mi to fakt ľúto,pretože mám Nesba veľmi rada,ale podľa mňa s touto sériou nemal nikdy začať. To je jedna veľká katastrofa!
Nemá to žiadnu šťavu.
Zase s ťažkým srdcom som jej dala bohužiaľ 1/10.














                                                              Zamilovaní až po uši-Heather Webber

Zdroj:Google
Aj toto ma sklamalo.
Ani neviem,ako mám túto knihu vôbec hodnotiť. Myslela som si, že to iba zaláskovaná kniha plná romantiky a to bolo divné...
Úprimne? Bolo to príliš nudné,vôbec som nevedela čo sa tam deje,veľakrát som sa v tejto knihe strácala. Akurát na konci knihy sa tam stala jedná vec,ktorá ma aj zaujala. Ale inak nič. Škoda.
Dala som jej 2/10.

















Toto boli všetky knihy,ktoré ma za rok 2016 sklamala,neohúrili ma. Proste boli najhoršie za rok 2016 a aj najhoršie v mojom živote.
Dúfam, že sa vám môj článok páčil a budem rada,ak mi do komentárov napíšete vaše najhoršie knihy za rok 2016.
Tak zatiaľ čaute!

3 komentáre:

  1. Mne sa Zamilovaní až po uši páčila a veľmi. Prišlo mi to iné a konečne niečo, čo nie je prepchaté len romantikou a sladkými rečami, ktoré sú už niekedy, tak otrepané, až to bolí. Ale, tak samozrejme každý má iný vkus a názor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nemám rada presladené knihy,ale tejto knihe som nevedela prísť na vkus. Ale každý ma iný názor a vkus,takže aj tvoj rešpektujem :)

      Odstrániť
  2. Tak s tou Slzou sa s tebou úplne zhodnem. Bolo to dosť zlé. Dúfala som, že si ma príbeh získa viac ako autorkina séria Pád, ale mýlila som sa. Taká som sklamaná, že už od nej asi nebudem nič čítať.

    OdpovedaťOdstrániť