piatok 6. januára 2017

December 2016-knihy

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku.
Dúfam, že ste do nového roka 2017 vykročili tou správnou nohou. A dúfam, že sa vám v novom roku bude dariť! :)
Ale to už trochu od veci píšem. V tomto článku ako zvyčajne zhrniem, čo som prečítala za daný mesiac. Tentoraz to bude o decembri.
Tak poďme na tie knihy!


                                                                             Boj o trón-Amanda Hocking

Zdroj:Google
Ako prvú knihu za december som prečítala poslednú časť série o tryloch. Myslím si, že to bolo skvelé zakončenie knihy. Wendy už spájam s Lokim. Každý by chcel mať takého chlapa ako je on. Finna mi bolo akurát ľúto, ale už nie je, pretože sa to skončilo podľa mojich predstáv. Táto kniha je silno emotívna a pohladí na duši. Séria o tryloch je úžasná.
Hodnotím 8/10.














                      Nedaj sa-Rainbow Rowell

Zdroj:Google
Tak som sa tešila na túto knihu, aby som si ju mohla prečítať. A vôbec ma nesklamala, práveže až veľmi milo prekvapila. Celý magický príbeh bol podľa mňa peckový a originálný. Simon a Baz patria medzi moje obľúbené páry asi. Fakt odporúčam túto knihu a Rainbow Rowell je úžasná spisovateľka.
Hodnotím 8/10.













                                                                 Zamilovaní až po uši-Heather Webber

Zdroj:Google
Táto kniha ma sklamala. Ani neviem,ako ju mám hodnotiť. Veľakrát som sa strácala v deji a nevedela som čo sa tam deje. Bolo to príliš nudné. Na konci knihy tam bola jedna zaujímavá vec, inak nič.
Hodnotím 2/10.















                  Krásna katastrofa-Jamie McGuire


Zdroj:Google
Tento príbeh bol veľmi pekný. Príbeh Abby a Travisa ma úplne pohltil a bol to krásny, romantický a hlavne dramatický príbeh. A milujem Travisa....ako ju volá Holubička! Je to milé, zlaté! <3
Hodnotím 8/10.
















                                                            Chodiaca katastrofa-Jamie McGuire

Zdroj:Google
Samozrejme som si prečítala aj pokračovanie,ktoré bolo s Travisovho pohľadu. Nebudem tu veľmi veľa písať o tejto knihe,ale musím tu napísať ešte jednu veľmi dôležitú a podstatnú vec. Travis aký bol na začiatku a aký bol na konci je veľký rozdiel k lepšiemu. On sa celú knihu vyvíjal ku lepšiemu. Je to skvelá postava. V tejto knihe sa ukazuje, že láska mení ľudí...
Milujem túto sériu.
Hodnotím 8/10.











                 Trón zo skla-Sarah.J.Maas

Zdroj:Google
Konečne som si prečítala Trón zo skla. Páčilo sa mi to. Nebolo to dokonalé ako to všetci ospevujú,ale páčilo sa mi to. Bolo to také iné a zaujímavé. Celeana je veľmi silná a úžasná postava a s Chaolom sú skvelí.
Hodnotím 7/10.















                                                                 Veľký Gatsby-F.Scott.Fitzgerald

Zdroj:Google
Túto knihu som dostala na Vianoce a ohromne som sa tomu potešila. Ešte sa mi zmestila do decembra na prečítanie.
Keď som to dočítala, tak som mala taký divný pocit na srdci aj na duši,akoby ma niečo ťažké ťažilo. Nemohla som sa z toho spamätať. V tejto knihe sa vykreslila hrozná a krutá realita. Táto kniha ma obrovskú myšlienku. Podľa mňa by si to mal prečítať každý. A keď už nie prečítať, tak aspoň pozrieť film. Ten je tiež dosť silný.
Hodnotím 10/10.












Toto sú všetky knihy čo som prečítala za posledný mesiac v roku - december.
Dúfam, že sa vám tento článok páčil a do komentára mi môžete napísať, aké knihy ste vy prečítali za december alebo že či ste niektoré z tých kníh čítali. Budem rada za každý komentár :)
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára