streda 8. marca 2017

Chatrč- Recenzia

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku. V tomto článku by som vám chcela napísať recenziu na knihu Chatrč od spisovateľa Wm.Paul Younga. Túto recenziu už plánujem mesiac (hrozné, ja viem). No čo už..
Poďme rovno na ňu!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                     Chatrč-Wm.Paul Young

Obsah knihy:Missy, najmladšiu dcéru Mackenzieho Allena Philipsa, unesú počas rodinného výletu, a v opustenej chatrči hlboko v oregonskej divočine sa nájde dôkaz, že ju zrejme brutálne zavraždili. O štyri roky neskôr, uprostred svojho Veľkého smútku, dostáva Mack podozrivý odkaz, podľa všetkého od Boha, v ktorom ho pozýva ma víkendové stretnutie v tejto chatrči.
Navzdory zdravému úsudku prichádza počas zimného popoludnia do chatrče a vracia sa do svojej najtemnejšej nočnej mory. To, čo tam Mack nájde, navždy zmení jeho svet.

-----------------------------------------------------------------------------------
Ani neviem, kde by som mala začať. Táto kniha je pre mňa veľmi dôležitá a nechcem, aby táto recenzia bola iba  ľahkým prečítaním a potom nič. Chcem, aby vám táto recenzia niečo dala, aby ste si túto knihu prečítali a porozmýšľali nad ňou, pretože to nie je len leda jaká kniha. Táto kniha je dojemná, krásna, myšlienková a pre mňa dokonalá.
Takže to bol taký menší začiatok, teraz by som mala začať úplne od začiatku...
Túto knihu mi dala babka na narodeniny, ktoré som mala v januári. Jej , ale aj dedkovi sa veľmi páčila, tak mi ju proste musela kúpiť. Samozrejme, že ma táto kniha úplne lákala už predtým, pretože som obrovsky kresťan. Milujem Boha. Už len ten námet a tá myšlienka ma zaujala, Boh pošle človeku list? To je proste krásne.
Od prvej strany ma táto kniha úplne pohltila a bavila ma. A tiež od prvej strany tam bolo toľko myšlienok. Niektoré myšlienky možno niekto nenájde, no ja som ich tam našla.
Keď sa v tejto knihe stala tá tragická vec, čo je napísaná aj v anotácii, tak mi bolo do plaču. To bolo tak napísané, že vás to proste dojme. Ale vážne.



Keď sa Mack rozhodol, že nakoniec pôjde do tej Chatrče, tak to začalo byť ešte zaujímavejšie. Bola som ohromená celým príbehom, proste všetkým. Mne ako kresťanovi táto kniha ešte viacej priblížila Boha a všetko okolo toho. V tejto knihe som sa akoby ešte viac skamarátila s Bohom...
Viete, táto kniha by vám mala povedať, ako a prečo sa dejú vo svete také zlé veci. Dáva vám rady, ako by ste im mali ujsť alebo tie zlé veci proste prijať. To, ako Mack stratil Missy bolo preň ho zdrvujúce (to by bolo asi pre každého). A keď prišiel na tú chatrč, tak tam prišiel s úplne depresívnou náladou. No tá chatrč toho veľa zmenila. Aj mne vošla do srdca, nie len Mackovi. Mala by vôjsť do všetkých sŕdc ľudí.
Každá strana knihy bola zaujímavá a ten koniec to úplne vygradoval. Bol krásny, dojímavý. Vyvrcholenie celého príbehu vás proste nadchne a prekvapí...
Neviem, ako by sa vám táto kniha páčila, keď nie ste kresťan, ale skúsiť to môžete.
Neviem, čo mám ďalej k tejto recenzií napísať, pretože to je ťažké. Slovami sa nedá opísať, aká krásna bola. A ešte k tomu vám nechcem prezradiť dej, takže tak. Dúfam, že vám to nevadí. No aj tak si myslím, že by vás táto kniha mohla zaujať,






       Hodnotenie:10/10


------------------------------------------------------------------------------------------------------
To by bola celá recenzia. Ospravedlňujem sa, že som ju napísala tak neskoro, no nejako som sa k nej nemohla dostať.
Dúfam, že sa vám páčila a do komentárov mi môžete napísať, či ste túto knihu čítali a ako na vás zapôsobila. Bolo by to skvelé.
To by bolo všetko pre tento článok...
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára