sobota 11. marca 2017

Február 2017-Knihy

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku.
V tomto článku zhrniem, čo som prečítala za mesiac február. Nebudem to ďalej obkecávať.
Tak poďme rovno na ne!


                                                                             Harry Potter a dary smrti-J.K.Rowling

Zdroj:Google
Bola to úžasná kniha plná emócií. V tejto knihe bolo toľko úmrtí, že to už radšej ani nepočítam...
Myslím si, že kniha bola možno aj trochu viac emotívnejšia ako film, a to som pri nej ani neplakala a pri filme plakala. Proste to takto cítim.
A Snape. Snape je statočná postava a mám pred ním rešpekt. Je to aj dosť nostalgické na konci. Mala som chuť plakať a neviem vlastne prečo.
Hodnotím  8/10.












                  Stres:Nepriateľ násťročných-Nicola Morgan

Zdroj:Google
Nie žeby som bola nejak extra stresový človek, takmer vôbec. Skôr by som povedala, že asi vôbec. No aj tak ma táto kniha zaujala, pretože milujem všetko inšpiratívne a pozitívne. A nesklamala ma. Dala mi toľko rád a veľa vecí mi vysvetlila. Je to pre mňa veľmi poučná kniha. Odporúčam.
Hodnotím 7/10.














                                                                S láskou Rosie-Cecelia Ahern

Zdroj:Google
Ach. Ani neviem, kde začať. Naposledy som sa k tejto knihe vyjadrovala na blogu pri Valentínskom článku. Ale už aj vtedy som bola zbláznená do tejto knihy.
Alex a Rosie - Rosie a Alex, oni sú proste skvelí do začiatku do konca. Táto kniha je moja druhá obľúbená hneď po Predtým, ako som ťa poznala. Zaujímavé na tom je, že v obidvoch filmoch hral Sam Claffin a ja tie knihy proste milujem najviac. Fakt zaujímavé...
Pri tejto knihe sa slzy nedajú ovládať, oni proste tečú a tečú ako vodopád.
To je tak silný príbeh plný lásky, vernosti. Samozrejme, nechýbal humor.
Také dlhé čakanie, toľko premŕhaných rokov...fakt ma to dojíma vždy, keď si na to spomeniem.
Viete, ja som neplakala od smútku, možno aj hej, ale bolo to také zmiešané. Smútok s radosťou. Obidve protikladné emócie ešte stále cítim pri tejto knihe. Fakt odporúčam, je to krásna kniha.
Hodnotím 10/10.


               Studňa-Dominik Dán


Zdroj:Google
Chcela som samozrejme ďalšiu Dánovku. Nebola zlá, len trochu slabšia. Dosť sa mi tam páčila situácia so studňou.
Hodnotím 6/10.

















                                                      Pre tvoje dobro-Fausto Brizzi

Zdroj:Google
Zo začiatku, do tej 50 strany to bolo také nudné, no potom sa to fakt dobre rozbehlo a ma to fakt bavilo, Bolo to zaujímavé čítať o niekom, kto má depresiu. Celkovo jeho život, a tak proste...
Je to celkom inšpiratívne, keď sa nad tým človek zamyslí. Túto knihu som si užila.
Hodnotím 7/10.

















To boli všetky knihy za mesiac február. Dúfam, že sa vám môj článok páčil a do komentárov mi môžete napísať, či ste nejakú z tých kníh čítali alebo aké knihy ste za tento mesiac prečítali. Za každý komentár budem nesmierne rada :)
To je všetko...
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára