utorok 1. decembra 2015

November-knihy

Ahojte!
Taak odznova vitajte pri mojom novom článku.Dnes to budu zase knihy,ktoré som prečítala,ale tentokrát za mesiac November :)
Tento mesiac nebol pre mňa úplne  taký,že som čítala až tak veľa kníh(pre niekoho aj to,čo som prečítala za November je dosť :D).
Už to nebudem obkecávať,rovno poďme na to :)


Prvú knihu za tento mesiac som prečítala Čas lovcov od Tess Geritsenovej.Myslím,že to bola v pohode kniha,nič úžasné,ale ani nič hrozné,celkom sa mi táto kniha páčila :)
Túto knihu som si prečítala preto,lebo som chcela skúsiť aj iné kriminálky okrem Jonesbovkoch,no,bola to celkom dobrá kriminálka,páčila sa mi,ale Jonesbovky sú proste najlepšie :D
Takže tejto knihe dávam 5/10,ako som už písala,celkom sa mi páčila,nebola to zlá kniha.
zdroj:google







btw,mohli ste si všimnúť tu sakra dobru masaker obalku,totálne ju zbožňujem :D











Druhú knihu,ktorú som prečítala za tento mesiac bola Harry Potter 4:a ohnivá čaša od J.K.Rowlingovej.
Ku tejto knihe nebudem veľa písať,lebo som na ňu robila recenziu.
Filmy Harry Potter mám veľmi rada,tak som si chcela prečítať aj knihu,no :D
Neviem, čo vám mám k nej viac písať,ked chcete a bola by som veľmi rada keby ste si pozreli moju recenziu na túto knihu TU  ,ale to vážne nemusíte,to len keby ste chceli vedieť môj názor na tu knihu.
Zdroj:Google

   
           







Táto kniha ma niekoľko chýb,ale neovplyvnila moje hodnotenie tejto knihy,takže je dávam 9/10 :)










Tretia kniha,čo som prečítala bola Moje sladké šestnáste storočie od Rachel Harrisovej.
Túto knihu som si už tak dlho chcela prečítať,som veľmi rada že som ju už konečne prečítala.
Zo začiatku ma na tej knihe zaujala obálka,ale potom ma zaujal aj ten príbeh knihy.
Nesklamala ma,bola to taká super oddychovka,určite si prečítam aj ďalšie 2 zvyšné diely :)
Tejto knihe dávam 7/10 :)
Zdroj:Google






Stále sa nemôžem nabažiť tej obálky <3












štvrtou knihou,čo som prečítala bola Predtým ako som ťa poznala od Jojo Moyesovej.
Ach,ta kniha je krásna! úplne som si ju zamilovala.Dojímavý príbeh,ktorý ma doviedol až k slzám.
Vždy ked si na ňu spomeniem,alebo niečo niekto povie ,čo mi pripomína tu knihu,tlačia sa mi slzy do oči.fakt sa vám oplatí si tu knihu prečítať,zahreje vás na duši :)
Takže tejto knihe dávam 10/10 :)
                                                                                         
Zdroj:Google








No,ked chcete môžte si aj na túto knihu pozrieť moju recenziu TU.











Piatou knihou,za tento mesiac bola kniha Zavrhnutý od Beccy Fitzpatrickovej.
Túto knihu som si chcela preto prečítať,lebo som chcela skúsiť niečo iné na čítanie,niečo tajomné,ale romantické.Nesklamala ma vôbec táto kniha,od začiatku do konca knihy bola tajomná,záhadná,ale tak ako som už spomínala,romantická(a to ja mám také rada <3).
Táto kniha ma ešte zvyšné 3 časti Crescendo,Ticho a Finále,takže ked si ich prečítam,urobím recenziu na celú sériu,lebo zatiaľ bola pre mňa úplne úžasná :)
                                                                               
Zdroj:google





Táto kniha dostala 10/10 :).....btw,aj vy si myslíte ,že na tej obálke je sexy anjel? lebo mne sa veľmi páči :3














šiesta,ale posledná kniha za tento mesiac bola kniha Psie Poslanie od W.Bruce Camerona.
Vôbec som  nečakala,že si niečo také prečítam,ale kedže som taký milovník zvierat,neodolala som.
Bolo to veľmi pekné a milé čítanie,lebo bola z pohľadu malého šteniatka.
Veľmi sa mi táto kniha páčila,takže tejto knihe dávam 9/10 :)
                                                                                       
Zdroj:Google
                                                                                           







Táto obálka je celkom cute,nemyslíte ? :3












Ták,to by boli všetky knihy,čo som prečítala za mesiac November.
Ďakujem za prečítanie môjho článku,dúfam,že sa vám môj článok páčil a budem sa na vás tešiť pri mojom ďalšom článku.
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára