utorok 22. decembra 2015

Christmas tag

Ahojte!
Vitajte pri mojom treťom Vianočnom článku,a aj poslednom pred Vianocami :)
Tentoraz to bude článok Christmas tag.
Ja viem.Nie je to veľmi originálný článok,píše ho veľa ľudí,ale aj tak som sa ho rozhodla urobiť,lebo
podľa mňa je to článok,ktorým nič nepokazíťe :)
Tak môžme začať :)



1.Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?-Noo,ja sa teším na Vianoce už veľmi dlho,ale asi tak najviac som sa začala tešiť od septembra,keď sa začala škola,lebo som rozmýšľala,že zachvíľu prejde ten prvý školský polrok,budú Vianoce a tak.... :)

2.Aké činnosti robíš najradšej na Vianoce-Na túto otázku dokážem jednoducho odpovedať,čítanie kníh,pozeranie fimov,jesť,užívať si proste ten Vianočný čas s rodinou :)

3.Aké sú tvoje najobľúbenejšie Vianočné pesničky?-Bolo tažké vybrať ,ktoré sú moje najobľúbenejšie,lebo všetky Vianočné pesničky sa mi páčia,ale tak vybrala som si tieto:
Wham!-Last Christmas
Václav Neckář  -Půlnoční
Jose Feliciano-Feliz Navidad
Bing Crosby-White Christmas

4-Aký je tvoj najobľúbenješí Vianočný film?-Jednoznačne Sám doma :),potom ešte aj Jak dostať tatínka do polepšovny,Sám doma 2 atď,skoro všetky Vianočné filmy sú krásne :)

5.Darček,ktorý ťa najviac potešíl?- No,keď som bola menšia(2-3 roky dozadu),tak sa blížili Vianoce a boli sme s rodinou v nákupnom centre a ja som veľmi chcela barbinu ,veľmi sa mi páčila a mama mi ju nechcela kúpiť,že mi ju kúpi Ježiško.Ja som v  srdci dúfala,že by mi ju mohol Ježiško doniesť na Vianoce a nakoniec mi ju doniesol,samozrejme veľmi ma potešil aj darček čo som dostala pred rokom  a to boli Vianočné ponožky od sestry,hneď ako som ich z balíčka vybalila,tak som si ich dala na nohy a sfotila si ich a pridala fotku na instagram(ha-ha :D),bola to veľká radosť :),ale mňa potešia všetky darčeky,lebo viem,že si na mňa niekto spomenul,je to super pocit :)

6.Aké cukrovinky(koláče,zákusky..) ti chutia najviac?- Medovníky <3

7.Máš adventný kalendár?- Keď sa myslí ten adventný kalendár,čo v ňom sú čokoládky,tak nie,ten nemám,lebo čokoládu nemôžem jesť (zdravotné dôvody),ale moja sestra mi urobila špeciálný adventný kalendár, čo v papieri sú zabalené cukríky,proste nedá sa to dobre vysvetliť,ale mala som na každý deň nejaký cukrík,veľmi ma to potešilo,že mi niekto také niečo vyrobil :)

8.Umelý alebo živý stromček?-Ten rok budeme mať umelý,vlastne,ako každý rok :D

9.Máš nejaké Vianočné prianie?-Ten rok nemám žiadne špeciálné prianie,možno nejakú knihu,oblečenie,nič viac.Hlavne chcem,aby všetci boli šťastný,mali sa radi a aby bola pohoda :)

10.Obľúbená Vianočná farba-Jednoznačne červená a zelená <3

11.Upiekla si niekedy chalúpku z perníkov?-Ešte nikdy,ale chcela by som,ale príde mi to veľmi tažké :D

12.Aká je tvoja najobľúbenejšia Vianočná vôna?- Jablko a škorica <3



Chcela by som vám ešte ukázať nejaké Vianočné pesničky,aby ste si nahodili Vianočnú náladu,lebo Vianoce sú krásne,tak prečo si ich neužiť naplno? :)





Tak to už je na záver všetko.Dúfam,že sa vám môj článok páčil a hlavne by som vám chcela popriať šťastne a veselé Vianoce ,aby ste Vianoce prežili v harmónii,pokore,láske a samozrejme,aby ste sa cez Vianoce dobre napapkali ( :D ).
Tak zatiaľ sa majte,vidíme sa čoskoro :)





2 komentáre:

  1. Vánoční tagy mám moc ráda a ty písničky jsou taky mé oblíbené :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vianočné tagy si aj ja rada prečítam :) ...Som rada,že aj ty maš rada tie pesničky :))

      Odstrániť