pondelok 16. mája 2016

Zdravý a ľahký obedík

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku.V tomto článku vám poviem o recepte,ktorý som si dnes urobila na obed.Vôbec som nevedela,čo by som si dala,takže to bolo skôr improvizovanie :)
Tak poďme na ten zdravý obed!




Budem potrebovať:

1. Nejaké zdravé cestoviny (Ja som mala z tvrdej pšenice).

2. Paradajky (Aj cherry môžu byť).

3.Ľadový šalát.

4.Olivový olej.

5.Soľ.

Postup:
Do Hrnca si dáme vodu a dáme ju zohriať,aby vrela.Vodu trošku osolíme.Do vriacej vody dáme cestoviny a počkáme ,kým sa uvaria a nebudú tvrdé.Uvarené cestoviny scedíme.Cestoviny dáme na tanier s ľadovým šalátom.Polejeme trošku olivového oleja a premiešame to všetko spolu.Na vrch už len dáme na kúsky narezanú paradajku (môžu byť aj cherry paradajky).
To je celý recept!




 



                                                           Dobrú chuť!
                                                        Dúfam,že bude chutiť :)
                                                           Tak zatiaľ čaute! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára