nedeľa 1. mája 2016

Apríl 2016-Knihy

Ahojte!
Rada vás vítam pri mojom novom článku.V tomto článku by som vám chcela ukázať knihy ,ktoré som prečítala za mesiac apríl (ako vždy :D ).Tento mesiac bol celkom dobrý na knihy.Akurát ma jedna kniha sklamala,ale inak ostatné boli celkom OK.
Tak poďme na to!



                                                                        Slza-Lauren Kate

Zdroj:Google
To bola prvá kniha,čo som za tento mesiac prečítala a práve táto kniha bola tá,ktorá ma hlboko sklamala.Ani neviem,čo som od tejto knihy čakala.Kedže je to fantasy kniha čakala som niečo napínavé,nečakané a to som sa nedočkala.Možno niekedy na pár stránkach,ale potom vôbec nič.Ander trošku zachraňoval knihu,lebo bol celkom zlatý chlapec a aj záver knihy,ale nezachránilo to túto knihu natoľko aby sa mi páčila.V podstate,keď som túto knihu čítala,tak som veľakrát nevedela,čo sa tam deje,bola som úplne stratená.Za mňa je to obrovské sklamanie.
Hodnotím 2/10.











               Posledný list od milenca-Jojo Moyes


Zdroj:Google
Po Slze som chcela niečo fakt krásne a úžasné a kedže som si bola na milión percent istá,že Jojo Moyes nesklame,tak som si prečítala od nej knižku.Táto kniha je fakt krásna,dojímavá,romantická a bolo to veľmi zaujímavé čítať v minulosti.Koniec knihy ma vážne milo prekvapil a vôbec som ho nečakala,fakt to bolo celé také nečakané.Odporúčam túto knihu celým srdcom.Jojo Moyes nikdy nesklame.
Hodnotím 10/10.
Recenzia je TU.













                                                                     Pád-Lauren Kate
                                                                     

Zdroj:Google
Dobre.Dala som Lauren Kate ešte šancu s touto sériu.Nesklamala ma ani neprekvapila.Bola to taká kniha,pri ktorej ste sa občas nudili,ale aj tak sa vám celkom páčila.keď tam bol Daniel,tak nikdy nebola nuda,super postava.
Hodnotím 5/10.

















            Súženie-Lauren Kate


Zdroj:Google
Súženie bola trochu slabšia ako Pád,ale stále bola akože celkom dobrá kniha,ale niečo mi tam chýbalo,neviem čo.Daniel bol super,ale v tejto knihe ma už dokázal naštvať a o Luce ani nehovorím.
Hodnotím 5/10.


















                                                                           Vášeň-Lauren Kate

Zdroj:Google
Vášeň bola niečím zaujímavá,ale stále som sa miestami nudila.Takže ešte to je celkom dobrá kniha,ale nie niečo úžasné,ale fakt super.
Hodnotím 5/10.

















                   
                     Vykúpenie-Lauren Kate


Zdroj:Google
Táto kniha ma milo prekvapila.Bolo tam napätie a všetko to bolo veľmi super.Fakt záver knihy bol veľmi dobrý a celkovo som si túto knihu celkom užila.Už som si aj Cama obľúbila.
Hodnotím 7/10.














                                                                            Zamilovaní anjeli-Lauren Kate

Zdroj:google
K tejto sérii bola ešte akoby taká "novela" ,prečítala som si ju a musím povedať,že to bola veľmi pekná novela.Taká cute ,pekná,smutná,romantická,všetko dokopy.
Hodnotím 6/10.

















         
             Syn-Jo Nesbo

Zdroj:Google
Chcela som si prečítať nejakú kriminálku.Jo Nesbo je môj obľúbený spisovateľ tak som neváhala a prečítala som si knihu od neho.Syn je tak úžasná kniha.Od prvej do poslednej stránky som sa nevedela od tejto knihy odtrhnúť.Napínavá,zaujímavá kniha.Záver knihy bol pre mňa nečakaný ako u všetkých knihách od Jo Nesba.Sonny je veľmi zaujímavá postava,neviete čo máte od neho očakávať.Jediné,čo mi tam chýbalo,bolo to,že tam nebol Harry (viem,je to možno trošku divné).
Hodnotím 9/10.











                                                                                Zlodejka Duší-Kiersten White

Zdroj:Google
Poslednú knihu za tento mesiac som prečítala Zlodejka Duší.Na túto knihu som počula samé dobré ohlasy,tak som sa rozhodla si ju prečítať.Je to veľmi milá fantasy kniha.Evie je veľmi zlatá postava a Lend je tiež (nebudem spoilerovať :D ).Bolo tam veľa fantasy,čo ja úplne milujem.Túto knihu tiež odporúčam.
7/10.



















Tak to sú všetky knihy,čo som prečítala za mesiac apríl.Boli to fakt celkom dobré knihy.Bola by som som rada,keby ste mi do komentárov napísali ,že či sa vám páčila kniha Slza,alebo že čí ste taký ako ja a nepáčila sa vám,lebo Slza je typ knihy,čo jedným sa páči,druhým zas nepáči,tak som zvedavá na váš názor :) (alebo názor na  nejakú knihu ,čo som za apríl prečítala),ale nemusíte,nebudem vás nútiť.
To by bolo všetko,čítajte veľa a užívajte si deň najviac ako to pôjde :)
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára