sobota 28. mája 2016

Letný šalát s avokádovým dresingom

Ahojte!
Rada som tu opäť s vami pri mojom novom článku.Bude to taký letný šalátik a avokadovým dresingom.Nie je to veľmi originálny recept,inšpirovala som sa(ako vždy),ale dúfam,že vám bude chutiť,lebo mne chutil veľmi :)
Tak poďme na recept!


                                                                                 

Budeme potrebovať:

1. ľadový šalát

2.paradajku

3.uhorku

4.Tofu syr

5.avokádo
                                                                                    
                                                                                    6.soľ

                                                                                    7.korenie

                                                                                    8.redkvičku



Postup:
Do misky si dáme ľadový šalát,uhorku,paradajku,redkvičku a tofu syr (hocijaký,ja som mala údeny).Do malej misky si vydlabeme avokádo a rozpučíme vidličkou (popužila som skoro celé avokádo).Osolíme a okoreníme.Avokádový dresing premiešame s šalátom.Pre lepšiu chuť si môžte dať aj nejaké rastlinne mlieko k tomu (ja som si dala ovsené mlieko) a nejaké celozrné,špaldové pečivo (mala som špaldovú žemlu).





                                                                Dobrú chuť!
                                            (majte sa krásne! )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára