Rockové tango-Recenzia

Vitajte po dlhej dobe u môjho nového článku.Dosť dlho nebol nový článok.Ja som veľmi chcela niečo napísať,ale nejako som sa k tomu nedostala.Až dnes.
Dnes to bude recenzia na knihu Rockové Tango od spisovateľky Monika Wurm.Na túto knihu som sa veľmi tešila a vôbec som nebola sklamaná.Nebudem to tu ďalej obkecávať.
Poďme rovno na to!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                             Rockové Tango-Monika Wurm

Obsah knihy:Niekedy sa práve zo splneného sna môže vykľuť tá najhoršia nočná mora.O tom sa musela na vlastnej koži presvedčiť ak Sushine Lawsonová,keď sa jej po rokoch podarilo stretnúť s jej zbožnovaným idolom.Lenže sukničkár Damien Shane nie je iba populárny rocker,ale aj bezcharakterný ničomník,ktorý nemá rešpekt pred ničím a nikým.Kto by si teraz myslel,že sa stretnutie hrdzovlasej Sunshine a trúfalého speváka Damiena bude končiť láskou na prvý pohľad,je na veľkom omyle.Práve naopak,nenávisť,sklamanie a vytriezvenie do reality sú pocity,ktoré si zdravotná sestra a bývalá profesionálna tanečnica zo stretnutia odnáša.Ľudia sa v živote vidia vždy dvakrát.Inak to nebude ani v tejto knihe,pripravte si vreckovky,pretože tento príbeh vám zlomí srdce.

Túto knihu som spolu so sestrou kúpila mojej mame na narodeniny.Keď si ju prečítala,tak mi povedala,že je skvelá.Veľmi ma na ňu navnadila.Až tak,že som si ju musela aj ja prečítať.
Zo začiatku by som ihneď povedala,že knižka je skvelo napísaná,rýchlo som pretáčala stránku za stránkou.Bolo to veľmi zaujímavé a chcela som vedieť,čo bude ďalej.Sunshine mi prišla,že je taká nesmela,tichá žena.Damien zo začiatku bol veľmi zlý a povrchný.No však on sa veľmi zmenil.Z povrchného sukničkára sa stal veľmi romantický a nežný muž.Knižka bola vtipná,romantická,ale aj veľmi smutná

Veľmi sa mi páči,že v knihe je záložka,takže som si vlastnú záložku do nej nemusela dávať.Bolo to dobre premyslené.Kniha bola krásna (to som už asi hovorila).
Dej sa veľmi pomaly,ale zároveň rýchlo vyvíjal,postavy sa vyvíjali,dej bol čím ďalej tým zaujímavejší a všetko do seba dobre zapadalo.V tejto knihe zistite veľa nedpredvídateľných vecí....nebudem ich tu písať.Zničilo by vám to celý dojem knihy.Postavy  som až tak zas neobľúbila.Ako hej,mala som ich rada,ale nie až tak príliš.....aj keď sa nad tým zamyslím,fakt so ich mala celkom rada.Sunshine bola hanblivé,skromnejšie dievča,ktoré si žilo úplne normálny život.Chodila do práce atď...
Damien ma na začiatku knihy veľmi naštval.Ten dôvod aj uberá knihe body,ale aj tak som si ho potom,celkom obľúbila,lebo sa zmenil k lepšiemu.

Koniec knihy bol veľmi smutný.Doteraz sa kvôli nemu cítim celkom smutná,ale sú aj smutné knihy,treba sa s tým zmieriť.Fakt si myslím,že nie je dobré,že sa to tak skončilo,ale nedá sa s tým nič spraviť,takto to chcela mať autorka,tak tak to má. Aj som si trošku poplakala pri tejto knižke.Tie pesničky,čo tam autorka do knihy dala,tak knihe dali ešte viac emotívne čítanie.Knihu hodnotím veľmi dobre,budem na ňu spomínať iba v dobrom.

Hodnotenie:9/10.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.To by bola celá recenzia na túto skvelú knižku.Dúfam,že som vás aspoň trošku navnadila,lebo knihy od slovenských autorov treba čítať niekedy tiež,lebo nie sú až tak veľmi známí a zaslúžia si byť známy :).Dúfam,že sa máte krásne a už sa na vás zase teším pri novom článku....