piatok 10. júna 2016

Máj 2016-Knihy


Ahote!
Rada som tu opäť s vami pri mojom novom článku.Mesiac máj prešiel veľmi rýchlo (ako každý mesiac) ,a tak tu mám pre vás knížky,ktoré som za tento mesiac prečítala.
Poďme rovno na ne! :)



                                                                     Nikto nie je bez viny-Kiesten White

Zdroj:Google
Táto kniha bola celkom dobrá,vážne dobrá.Najviac sa k tejto knihe hodí slovo Nedpredvídateľná. Keď si ju prečítate,pochopíte.
Je to aj jemne romantická kniha,páčila sa mi.
7/10.














                  Raz a navždy-Kiersten White
                 

To je záverečná čásť série o nadprirodzených tvoroch,a myslím,že tiež to je celkom dobrá kniha,
7/10.



















                                                                         Selekcia-Kiera Cass

Zdroj:Google
Nemyslela som si,že si tak skoro túto knihu prečítam,ake podlahla som obálke.Od tejto knihy som veľa nečakala.Myslela som si,že to bude prisladený román bez nijakého napínavého deja.Mýlila som sa.Na túto knihu som urobila aj recenziu,takže keď o tejto knihe chcete vedieť viac,pozrite sa TU.
Hodnotím 10/10.















                Nemilovaná-Virginia Andrews


Zdroj:Google
Konečne som sa dostala aj k tejto seríí od Virginií.Táto autorka má vždy také originálne anotácie a ešte originálnejšie spracovanie a dej kníh.Ani táto kniha ma nesklamala.Bolo to dramatické a napínavé,hlboké dielo.Veľmi som si ho užila,aj som mala slzy na krajíčku.Keď milujete zvieratká,bude vám tiež blbo.Samozrejme,Virginia nás nesklamala,lebo zabila niekoľko ľudských duší.Proste bola to veľmi krutá kniha,ktorá je napísaná úžasne.No,ale aj táto kniha mala svoje muchy.
Hodnotím 7/10.











                                                                  Čierný anjel-Virginia Andrews

Zdroj:google
Ihneď som začala čítať aj pokračovanie,ktoré bolo takisto dobre ako Nemilovaná.Čierný anjel bol skôr o láske (myslím).Virginia ani tentoraz nesklamala,lebo zase zomrelo niekoľko ľudí.Táto autorka mi dáva veľké šoky.
Hodnotím 7/10.

















                 Sklamané srdcia-Virginia Andrews



Zdroj:Google
Sklamano srdcia je tretia kniha v poradí.Nič vám k tejto knihe veľmi neviem napísať.Proste skvelé pokračovanie knihy.
Hodnotím 7/10.



















                                                                         Brány raja-Virginia Andrews

Zdroj:Google
Táák.Prečítala som si v tomto mesiaci aj štvrtý diel tejto série a bol tiež fakt skvelý,Dosť to bola drsná kniha.
Hodnotím 7/10.


















         
          Pavučina snov-Virginia Andrews


Zdroj:Google
Táto kniha bola tiež akoby pokračovanie tejto série,ale trošku iné,lebo tam sa v nej písalo,čo sa stalo a tak....
Bolo to veľmi dobré čítanie,zaujímavé,no niekedy strašidelné a psycho pre mna.Dokonca som bola aj z niektorých vecí zhnusená.
Hodnotím 7/10.
















                                                                      Sára-Dominik Dán

Zdroj:Google
Už mi chýbali kriminálky,tak so po prvýkrát siahla po knihe od Dominika Dána.Zo začiatku ma táto kniha nudila,ale potom to bolo fakt dobré.Akurát mi vadilo,že prípad sa za krátku dobu vyriešil,to bolo fakt zlé,ale inak neviem,čo napísať,proste bola dobrá.Určite si ešte od Dominika Dána ešte niečo prečítam.
Hodnotím 7/10.


















Tak to sú všetky knihy,čo som za Máj prečítala.Boli to fakt dobré knihy,ani jedna ma nesklamala.Pokiaľ ste nejakú z týchto kníh čítali,keď chcete,môžte napísať(nenutím vás!).
To by bolo všetko,pekný deň prajem....
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára