streda 29. júna 2016

Výlet - Morské oko,múzeum,skanzén,výletná loď....



Ahojte!
Vítam vás pri takom spomienkovom článku.Trošku neskoro ho píšem,ale aspoň ho idem písať.
20.6.2016 sme boli zo školy na výlete.Rada by som vám ukázala,kde sme boli,budú aj nejaké tie fotky...
Rozhodla som sa urobiť tento článok preto,lebo to bol asi najlepší výlet zo školy,oplatí sa o ňom niečo napísať :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Tieto fotky som nefotila ja,lebo som si zabudla mobil v autobuse.Fotila ich moja kamarátka a potom mi ich poslala.Boli sme v múzeum v Humennom.Bolo tam celkom dobre,bolo to zaujímavé.Mám rada múzea.


Potom sme išli do skanzenu,ale tam fotky už nemám,bohužiaľ.Aj mne je to ľúto.


Toto som sfotila,keď sme išli autobusom na Morské oko.Celkom pekné,že?



A toto som sfotila,keď sme už išli na Morské oko.Trošku sme museli aj chodiť.Byť v prírode bolo veľmi osviežujúce a dodalo mi to veľa pozitívnej energie.Veď príroda je krásna sama o sebe :)
















Taak.Tu už sme boli na Morskom oku.Bolo tam krásne.Oveľa krajšie ako moje predstavy a očakávania.
Tá príroda sa nedá opísať slovami,aká je krásna......
Na druhej fotke je akoby breh Morského oka.
Tiež je veľmi krásny.....
Na tretej fotke som sa snažila odfotiť rybky,čo boli v tom jazeru.Bolo ich tam veľmi veľa.Tuším to boli pstruhy.Ku prírode patria aj zvieratká :)
No a na poslednej fotke som sfotila Morské oko z boku.Sú tam len stromy a to jazero,ale aj tak to robí  krásnú  fotku
 Btw.Boli ste niekedy na Morskom oku? keď áno,môžte mi napísať do komentárov,.Rada by som vedela,že čí sa vám tam tiež páčilo ako aj mne :)
Podľa mňa to ani krajšie nemôže byť.
Potom som sa ja s pani riaditeľkou zastavili ešte u kaštieľa,ktorý bol poblízku.Veď čím viac toho uvidíme,tým viacej spomienok a zážitkov :).
Kaštieľ bol tiež dosť pekný.
                                                                                                                 

























Išli sme aj na výletnú loď na Zemplínskú šíravu.To bol  najkrajší zážitok z výletu.Nikdy som nebola na lodi a táto výletná loď pre mňa veľa znamená.Je to úžasný pocit niečo také zažiť.Je to Krásná spomienka do konca života.Pozerať sa na okolitú prírodu,na tú krásnu vodu a počúvať zvuk vody je veľmi príjemný pocit a o to silnejší zážitok.Tieto skvelé umelecké fotky mi nafotila zase moja kamarátka :)




Toto úžasné ovocno - zeleninové smoothie som si kúpila v malom obchodíku v centre v Michalovciach.Chutilo úžasne.Neviem presne,čo don ho išlo,ale viem,že som chcel aj zeleninu aj ovocie,preto som si kúpila ovocno - zeleninové :)
Kedže držím v rukách tašku,tak to znamená,že som si niečo aj kúpila.
Sebe som kúpila iba tričko.Kúpila som ho v Cropp Town.Ten obchod milujem,vždy si z neho niečo vyberiem.Mame som kúpila náušnice,ktoré som kúpila v Takko a sestre nepoviem,čo som kúpila,lebo číta moje články a to,čo som jej kúpila má byť jej darček k narodeninám,ale jedno poviem,tiež som ten darček kúpila v  Cropp Town :D.
Samozrejme,že som sa zastavila aj u obchode Panta Rhei.To by som nebola ja,že? :D
Bohužiaľ,už som nemala pri sebe žiadne peniaze na knihu.Je mi trošku ľúto,lebo tam mali obrovské zľavy na Dominika Dána! A možno aj na iné knižky.
No túto knihu som si musela odfotiť,lebo v Júni konečne vyšla a je to pokračovanie môjho obľúbeného príbehu Predtým,ako som ťa poznala.takže super.
Čo bolo potom by som chcela mať čoskoro u seba doma a čítať si to.Btw.Jojo Moyes je najlepšia spisovateľka <3.
Keď sme sadali do autobusu a išli už domov,bola som nesmierne unavená,až ma z toho trošku bolelo brucho,ale prestalo :).Z výletu sme prišli o takej 18:30-19:00.
Takže som bola na výlete celý deň,ale oplatilo sa.








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To by bol celý TRIP článok.Dúfam,že sa vám páčil.Bolo to zase niečo iné.Nedalo mi nenapísať o tom výlete.Celkovo ma nejako po tomto článku začalo baviť písať o nejakých výletoch a tak...Takže,keď sa aj vám takéto typy článku páčia,budem rada,ak mi dáte vedieť (ale nemusíte!).
To by bolo všetko,len by som vám chcela ešte popriať,aby ste si letné prázdniny užili,oddýchli a nazbierali kopu zážitkov a mali neustále úsmev na tvári,lebo to je veľmi dôležité :) ....Dúfam,že máte dobré vysvedčenie,aj to mi môžte napísať do komentárov,ako ste dopadli s vysvedčením,ale to nie je potrebné :D.
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára