streda 19. októbra 2016

Džínsový denník 6-recenzia

Ahojte!
Vítajte pri mojej novej recenzii.
Celý rok som čakala na to,ako napíšem recenziu na Džínsový denník 6 a nakoniec sa to stane.Až mi je ľúto,že som posledný Džínsový denník 6 dočítala,ale práve v tejto recenzii môžem zo seba dostať všetky svoje pocity,emócie...



                                                            Džínsový denník 6-Zuzka Šulajová

Obsah knihy:Život sa začína!Keď si Paula Semoková v pätnástich začala písať denník,netušila,že sa stane jej sprievodcom na celý život ani že nebude jediná,kto si ho vedie.Po návrate z Austrálie sa musí rozhodnúť nielen pre krajinu,ale aj pre toho správneho muža.Bude to Ind Vilas či Lukáš Masubo? Zdá sa však,že Lukáš už má iné priority.Paula váha,až jej život napokon uštedrí prekvapenie,ktoré zdanlivo rozhodne za ňu.Alebo lepšie povedané,vytiahne na svetlo to,čo sama v hĺbke duše vždy vedela...

----------------------------------------------------------------------------
Táto recenzia je pre mňa veľmi dôležitá. Za poslednú dobu asi najdôležitejšia, pretože to je pre mňa kniha roka.
Milujem príbeh Pauly a Lukáša za celé všetky džinsáky čo vyšli. Oni sú tak jedinečný, ako aj celý príbeh.
Nechcem sa tu až úplne veľmi rozpisovať o tom, aká je Džinsový denník skvelá séria. To by bolo nadlho.



Na poslednom Džínsovom denníku som nenašla žiadnu chybu. Bol dokonalý.
Táto kniha ma zase rozosmiala, rozhnevala a hlavne tiež - rozplakala. To je kniha nabitá všelijakými emociami. Proste úžasná.
Snažila som sa túto knihu dlho čítať,aby som si ju čo najlepšie vychutnala a nerozlúčila sa s touto sériou tak skoro, čo sa mi aj "celkom" podarilo, ale nie úplne. Čítala som ju takých 6 dní.


Je pre mňa veľmi ťažké písať túto recenziu, keď už je s touto sériou koniec. Je mi za ňou veľmi smutno, ale niečo sa končí a niečo nové začína.
Neviem,ako mám napísať túto recenziu bez spoilerov, takže keď nechcete vidieť spoilery, tak to prosím nečítajte.

-----------------------------------        Spoiler!!!  -------------------------------------------------------

Zdroj:Google
Takže tu sa začína tá spoilerová časť.
Takže akože ako sa skončí Príbeh Pauly som ani na minútu neváhala. Skončila s Lukášom ( asi veľa z vás to očakávalo).Samozrejme, že s nim.... Určite nie s tým Vilasom, či ako sa volá.
Lukáš bol stále taká istá láska ako aj v predchádzajúcich knihách. Mať takého muža ako je on, tak to je dar z neba.
O postavách tu neviem nič veľmi napísať, lebo tie postavy sú stále také isté. Niektoré postavy mám rada, niektoré menej,ale väčšinou ich mám rada.

V tejto knihe sú veľa prekvapujúcich veci. Normálne som až vyvaľovala oči na to všetko, čo sa tam stalo. Skôr to boli tie pozitívne veci.
Napríklad Lukáš a Paula mali 3 deti....Chápete? Až 3 deti! No nepovedzte, že to nie je nádherné a skvelé?
S tými deťmi sa spája aj to, že ich dcéra Lina si písala trochu denník, takže v denníku budú aj jej zápisky. Mne sa páčilo, keď to takto Zuzka zariadila, že dokonca aj jej dcéra si píše denník.Taktiež tam budú odznova Lukášove zápisky, čo som ešte viac milovala. Hlavne,keď si tam písal ako miluje Paulu a tak ďalej...Bolo to tak cute! <3
Mimochodom, Lukáš je úžasný manžel a otec. Keď bola Paula tehotná, tak sa tak o ňu staral. Chcel,aby sa mala čo najlepšie. Až ma z toho zahrialo pri srdci a mala som slzy na krajíčku.

Toto, čo teraz napíšem vás asi prekvapí najviac,keď už vás to prekvapí, Tá vec je, že s Paulou a Lukášom, v podstate aj so všetkými postavami zo Džínsového denníka bude až do ich staroby. Mám pocit, že až do nejakého 70 roku života. Takže je to trochu zvláštne, že som s nimi žila takmer celý život. Od ich 15 roku života až do skoro smrti. Je to také.......Dojemné. Pri tom som plakala. Skúste si predstaviť, že čítate posledné strany knihy, kde Lukáš a Paula majú už 70 rokov,sú starí a milujú sa až do konca. Ich láska nikdy nezhasla. Tak toto ma veľmi dojalo a rozplakalo. Dokonca aj teraz,keď píšem túto recenziu, tak sa mi tlačia slzy do oči. Takú lásku ako mali oni by chcelo asi každé dievča,že?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To je koniec spoilerovej čásťi.
Neviem, čo mám k tomu ešte napísať, proste všetko bolo tak dokonalé, že si to musíte prečítať,aby ste tú dokonalosť pochopili.
Paula a Lukáš budú v mojom srdci pretrvávať do konca môjho života. A nielen oni,ale aj celý Džínsový denník a všetko,čo sa tam stalo nikdy nezabudnem.






            Hodnotenie- 10/10.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To je celá recenzia.Možno ste ju veľa z vás ani nečítali kvôli spoilerom,ale ja to chápem,pretože ja by som tiež nečítala recenziu so spoilerami.
Dúfam,že keď ste ju čítali, tak sa vám páčila. Neviem,čo viac dodať, možno len to, že Veľké ďakujem venujem Zuzke Šulajovej za to, že napísala tak skvelú a jedinečnú sériu.Fakt si to cením zo celého srdca.
To by bolo už všetko.
Tak zatiaľ čaute!

2 komentáre:

  1. Jedine čo som Chcela vedieť čo som hľadala všade a nasla až tu. S kým skončí. Som práce na 4. A vedela som že s ním skončí. Ale istotou to nebola. Dávala som šance Patrickom, Rišovj��������ale aj hen tomu Arabov.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem že si to napísala :D. Tak trochu som sa bála ako to skončí tak som chcela len zistiť čo bude v 6 keďže je to posledná časť ale aj tak si ju raz prečítam :D. Ešte raz ďakujem :D. Ahojteee

    OdpovedaťOdstrániť