nedeľa 2. októbra 2016

September 2016-Knihy


Ahojte!
Tak je tu znova ten môj známy článok o prečítaných knihách za (tentoraz) September.
Aký bol pre vás September? Ako zvládate školu? Mali ste popri škole aj čas čítať? Fakt by ma to zaujímalo,ako ste to všetko zvládli,lebo ja som to našťastie zvládla skvelo.
Tak poďme na tie knihy!

                                                            Ruže-Leila Meacham

Zdroj:Google
Na túto knihu som robila aj recenziu,ktorú si môžete prečítať TU.
Ale iba trochu napíšem o tejto knihe.
Bola to pekná,romantická a historická kniha.Bolo tam veľa smrti,drámy a skôr to bolo pre také oddychové,ale málokedy sa tam zasmejete,skôr to je len veľmi zaujímave.Tiež ma veľakrát zarážali názory,a celkovo som bola prekvapená a veľakrát naštvaná na postavy,ako sa správali,ale vtedy boli iné časy.
Hodnotím 7/10.










                   Papierové mestá-John Green


Zdroj:Google
Na túto knihu som tiež robila recenziu.Môžete si ju prečítať TU.
Ale tiež len trochu niečo o tejto knihe poviem.
Je to fakt zaujímavá kniha s hromadou myšlienok.Má originálný dej a už len kvôli tomu koncu som sa tak dlho zamýšľala,až som mala slzy v očiach.Margo patrí medzi moje obľúbené knižné postavy,vôbec som nečakala,že si ju tak obľúbim.Skvelá kniha,len ten koniec bol veľmi emociálny,ale skvelý.
Hodnotím 8/10.










                                                                  Kráska a netvor-Dominik Dán

Zdroj:Google
Dlho tu nebol Dominik Dán,že?
Aj ja si tak hovorím,a to som Dána nečítala len od Júla.
Táto kniha bola celkom dobrá.Mala veľmi dobrú zápletku a rýchlo sa čítala.
Hodnotím 7/10.















                           Útočisko-Nicholas Sparks


Zdroj:Google
Ďalší Sparks? Áno,prosím.
Nicholas Sparks píše proste fantastický,jeho knihy ma vždy zahrejú pri srdiečku.Tak to bolo aj s tou knihou.Veľmi ma zahriala pri srdci a aj napriek tomu,že táto kniha bola dajme tomu "kratšia" ,tak aj tak bola skvelá.Ma taktiež hlbokú myšlienku,ako aj kniha Najdlhšia cesta.Je o láske,živote,bolesti,životných rozhodnutiach a o rodine.Našla by som aj viac slov,ako opísať túto knihu,ale tieto 5 slov myslím,že stačia.Táto kniha je proste skvelá.
Hodnotím 9/10.












                                                                      Nehanebné neviniatko-Dominik Dán

Zdroj:Google
Tak som si prečítala ďalšiu Dánovku.Tentoraz som siahla po Nehanebnom neviniatku.
Táto kniha ma veľmi milo prekvapila.Bola to fakt dobrá kriminálka,detektívka.Bola tajomná,nechutná a vôbec som nečakala taký koniec,aký táto kniha mala.Vážne som ten koniec musela do seba spracovávať.Veľakrát sa mi stalo,že som sa pri čítaní tejto Dánovky cítila až veľmi divne.
Hodnotím 8/10.












            Anna a Śarlota-Mária Blšáková


Zdroj:Google
Od tejto knihy som vôbec nič nečakala a aj tak sa mi nepáčila.
Bolo to také o ničom čítanie,príliš jednoduché a zápletka sa mi veľmi nepáčila.Zle hodnotenie knihy spôsobuje aj to,že sa mi vôbec nepáčila hlavná hrdinka.Bola otravná a taká divná,opísať slovami sa nedá,aká ta hrdinka bola.Proste mi nesadla.
Hodnotím 3/10.
















                                                                    Na lásku nie je nikdy neskoro-Danielle Steel

Zdroj:Google
Tak na túto knihu som bola veľmi zvedavá.Vôbec ma nesklamala.Ja milujem Titanic ako film a v tejto knihe bolo akoby temátom Titanic.Veľmi ma to potešilo.Ten Titanic je veľké plus knihy.Bola to kniha hlavne o bolesti,smútku,ale na druhú stranu je to o láske.Ale hlavne je táto kniha o strate.To bola moja prvá kniha od Danielle Steel a páčila sa mi.Plánujem na ňu aj recenziu.Teším sa na jej ďalšie knihy.
Hodnotím 7/10.













                    Džínsový denník 6-Zuzka Śulajová


Zdroj:Google
No a tu je posledná kniha,čo som za september prečítala.
Už asi nemusím hovoriť,že je to záverečný diel Džinsového denníka a že mi je veľmi smutno.....S Paulou som prežila akoby celý život.
Lukáš a Paula.Paula a Lukáš.Oni sú moje srdcovky.
No ale raz to muselo skončiť.A tiež asi nemusím písať,že táto kniha bola geniálna od prvej strany do poslednej.Milujem tuto knihu a túto sériu.Ďakujem Zuzka,že ta vôbec napadlo niečo také skvelé napísať.
Hodnotím 10/10.
(Na túto knihu tiež plánujem recenziu).















To sú všetky knihy za mesiac September.
Aké knihy ste vy prečítali za mesiac September? Aké to boli knihy? Páčili sa vám alebo skôr nie?
Fakt ma to zaujíma,bola by som rada,keby ste mi dali vedieť v komentároch :).
Tak zatiaľ čaute!

6 komentárov:

  1. Hezké kousky, Nicholase Sparkse mám velice ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni! Toľko si toho stihla prečítať? Ja som zvládla len 5, čo je celkom slušné, ale aj tak s tým nie som spokojná. :( Popri škole sa to proste nedá! :/ Nicholas Sparks je veru úžasný a bezpečný prístav milujem! Som rada, že sa ti páčil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,aj ja sa tomu celkom čudujem,ako som to stihla :D
      5 kníh je dobré aj tak :)
      Áno,bola to skvelá kniha ako aj celý Sparks! :)

      Odstrániť
  3. Já bohužel při té škole vůbec nestíhám a tak jsem přečetla jen 4 knihy. Závidím ti :D
    Z tvých knih znám jen Papírová města a ty bych si moc ráda přečetla co nejdříve znovu :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 4 knihy je celkom dosť,ale časom si zvykneš na tú školu a nájdeš si nejaký ten systém :)
      Papierové mestá su skvelé :3

      Odstrániť