nedeľa 9. októbra 2016

Na lásku nie je nikdy neskoro-Recenzia

Ahojte!
Vítam vás pri mojom novom článku.
Bude to recenzia na knihu Na lásku nie je nikdy neskoro od známej spisovateľky Danielle Steel.
Táto recenzia je celkom očakávaná,pretože som v tomto článku TU písala,že budem robiť recenzie na knihy od Danielle Steel,čo si teraz v blízkej dobe prečítam.
Môžme ísť už na tú recenziu!


                                                              Na lásku nie je nikdy neskoro-Danielle Steel

Zdroj:Google
Obsah knihy:Keď rodina Winfliedovcov,plná radostného očakávania,nastupuje na palubu nového zaoceanského parníka Titanic,nikto z nich netuší,ako dramatický sa v jednom krátkom okamihu zmení ich život.Edwina Winfieldová sa z čista jasna stane sirotou i matkou svojim piatim mladším súrodencom a spolu s nimi prežíva po návrate z osudnej plavby ich radosti,bolesti a trápenia,takže nemá čas oddávať sa malomyseľnosti a žialiť nad svojím nešťastným osudom.Plne sa venuje deťom a zároveň nesie na pleciach i ťarchu zodpovednosti za noviny svojho otca.Celé roky ani nepomyslí na iného muža a všetky jej myšlienky patria snúbencovi,ktorý tragický zahynul v hlbinách oceána.Ani na um jej nezíde,že by ešte niekedy mohla zažiť čo len záblesk šťastia.Mladší súrodenci sa však postupne osamostatňujú,a hoci má Edwina pocit,že si splnila povinnosť a jej životné poslanie sa pomaly končí,napokon sa ukáže,že jej život sa len začína...




Tak som sa konečne k tejto recenzii dostala. V poslednej dobe som ani veľmi čas na písanie článku,hlavne recenzii nemala.Predsa nám začala škola (cestovanie autobusom,únava..). Ale je nedeľa,a ten čas sa nakoniec našiel.
Kde by som len začala?
Kedže milujem Titanic,tak ma táto kniha zaujala hneď.Bola som veľmi zvedavá,ako si autorka pohraje s touto témou,veľmi vážnou témou,ale nakoniec to dopadlo celkom dobre.Knihu som si užila.
Prve 2-3 kapitoly sa mi veľmi ťažko čítali,ale potom to už išlo veľmi rýchlo a nemohla som sa od tejto knihy odtrhnúť.Čítala sa skvelo.


Kniha bola preplnená takmer každou stránkou bolesťou,stratou,láskou a životnými problémami.V tejto knihe to tam je dosť cítiť.Vážne by nebola stránka,ktorá by nebola smutná.
Podľa mojej recenzie sa bude zdať,že to je depresívna kniha.To zas nie,ale je smutná.Vôbec mi to nevadilo,že nemala skoro vôbec humor,pretože v niektorej knihe sa humor nehodí.Ešte by som dodala,že táto kniha pôsobí veľmi historicko na mňa.Myslím si,že keď  máte radi Titanic a históriu,tak si ju užijete.


Teraz niečo ku postavám.
Postavy neboli ničím pre mňa až tak zaujímavé.Akurát by som podotkla,že na začiatku ma veľmi naštvali ich rodičia,doteraz nechápem,ako im to mohli urobiť.Zničili Edwine polovicu života.
Tiež som veľakrát nechápala správanie Alexis (myslím,že sa tak volala,mám v tom celkom zmätok).Bola nevychovaná a nevedela sa správať.Mala dosť rozmetaný život. Ale to je iba môj názor,Možnože niekto má na ňu iný názor.


Keby som mala napísať,čo sa mi na tejto knihe nepáčilo,tak neviem.Teraz ma nič nenapadá.Nie je to ten typ knihy,pri ktorej si lámem hlavu nad tým,že je to otrasné a nedá sa to čítať.To je v tejto knihe veľká výhoda.


Tak teraz by som to všetko zhrnula do celku.
Táto kniha sa mi fakt celkom páčila a myslím si,že to je nie je úplne oddychové vtipné čítanie.pretože humor tam nie je takmer vôbec a v knihe prevláda skôr depresívnosť,Ale nebojte sa,nebudete mať depku z tejto knihy.
Táto recenzia nie je až tak dlhá,ale ku tejto kniha nemám až toľko veľa napísať,takže myslím,že toľko stačí.






       Hodnotenie:7/10.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to je celá recenzia.
Dúfam,že vám nevadí,že je trochu kratšia,ale to je všetko,čo dokážem napísať ku tejto knihe.
Tak to je všetko,dúfam,že sa vám páčila.
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára