streda 16. decembra 2015

24 vecí,ktoré milujem na Vianociach

Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom Vianočnom článku :)
Tentoraz by som vám chcela povedať 24 vecí,ktoré milujem na Vianociach.
Myslím,že veľa z vás miluje Vianoce,ja tiež milujem Vianoce,preto mi prišlo super urobiť takýto článok.Dúfam,že vás nebude nudiť,
Poďme rovno na to!

1.Tešenie sa na Vianoce-Milujem ten pocit nedočkavosti,že sa neviem dočkať,kedy budu Vianoce :)
2.Kupovanie darčekov-Milujem,keď môžem blízkym kúpiť nejaký darček,hlavne to napätie potom,že či sa mu bude ten darček páčiť :D
3.Dostávať darčeky-Tiež mám rada,keď mi niekto niečo kúpi,poteším sa,ale nevyžadujem si darčeky,keď mi kúpia,tak mi kúpia,keď nekúpia,tak nekúpia :)
4.Pečenie-Milujem piecť Vianočné koláče,zákusky atď.Pripomína mi to,že sa blížia Vianoce :)
5.Počúvať Vianočnú hudbu-Milujem,keď si pustím nejakú Vianočnú hudbu a zažívam šťastie a pokoj.
6.Pozeranie Vianočných filmov-Milujem,keď v televízii idú Vianočné filmy,je to také milé a stále sa na nich s veľkou radosťou pozriem,aj keď som ich videla  miliónkrát (napr.Vianoce si neviem predstaviť bez filmu Sam doma a tiež bez filmu Jak dostať tatínka do polepšovny ).
7.Vôňa jablka a škorice-hmmm,vôňa jablka a škorice je krásna,ja ju úplne milujem,asi aj vy milujete tu vôňu,že? :)
8.Sneh-Sneh na Vianociach miluje asi každý,ale tento rok na Vianoce nebude sneh,aspoň podľa mňa,trošku mi je to ľúto,ale nedá sa s tým nič spraviť.
9.Stávanie Vianočného Stromčeka-Milujem stavanie Vianočného stromčeka,lebo keď ho doma stávam spolu s rodinou,tak mi to príde také milé a blízke,lebo sme všetci spolu :)
10.Vianočné vzory-Milujem Vianočné vzory,prídu mi tak cute <3
11.Hrubé ponožky a pyžamá-Milujem,keď si cez Vianoce na seba dám hrubé Vianočné ponožky a krásne Vianočné pyžamo,cítim sa super :)
12.Vianočné svetre-Milujem Vianočné svetre.Keď vidím v obchode nejaký Vianočný sveter,tak hneď ho chcem (kto nie?).
13.Tráviť čas s blízkymi-Príde mi krásne,keď cez Vianoce som s blízkymi ,keď som s rodinou.Neviem si predstaviť,žeby som odišla niekde do zahraničia na Vianoce,pre mňa sú Vianoce čas,keď si šťastný a si s rodinou (aj s domácim zvieratkom samozrejme,to je tiež rodina <3).
14.Pitie čaju-Milujem cez Vianoce,keď pijem teplý čaj,úžasný pocit :)
15.Vianočné dekorácie-Páči sa mi,keď si niekto vyzdobí dom,keď sú Vianoce,aj my máme trošku vyzdobený dom a je to krásne :)
16.Vianočné jedlá-Keď si spomeniem,na Vianočné jedlá,tak sa mi zbiehajú slinky.Hlavne,keď si spomeniem na zemiakový šalát :3.
16.Vianočné obrázky,fotky-Niekedy,keď hľadám nejaké Vianočné obrázky,ale ich niekde proste vidím,tak mi to príde také krásne.Vianočné obrázky,fotky sú podľa mňa jedne z najkrajších
17.Deka-Milujem ten pocit,keď sa cez zimu aj cez Vianoce zahrejeťe vo veľkej a teplej deke,je to veľmi príjemné :)
18.Chodenie na Vianočné omše-Kedže som kresťanka,rada chodím do  kostola na omše a cez Vianoce to je dvojnásobne,Vianočné omše sú podľa mňa krásne :)
19.Vianočné farby-Zelená a červená,to sú najlepšie Vianočné farby,bez nich si Vianoce neviem predstaviť.
20.Prázdniny-Myslím,že veľa z vás má rad,keď nemusíte chodiť do školy a máte kľud,ja to tak tiež mám rada,to asi všetci,že? :D.
21.Teplá Kúpeľ-Dúfam,že som to dobre napísala.Proste milujem v zime aj cez Vianoce teplú kúpeľ,že keď si ľahnete do vaňy a ta voda je teplá a vy môžete relaxovať.
22.Hrať hry-Asi si pomyslíte,že to je trošku divné,ale my s rodinou často cez Vianoce máme aj viac času na hranie kartoch,človeče atď.Takže preto sa na to teším,lebo možno aj tento rok to tak bude :)
23.Soby-Neviem,ako vy,ale ja milujem soby,sú krásne Vianočné stvorenia.Neviem si bez nich predstaviť Vianoce.
24.Rozbaľovanie darčekov-Milujem keď už sme celá rodina pri stromčeku a rozbaľujeme darčeky a sme zvedavý čo bude v balíku.Také je to milé :)


Zdroj:Google

Tak to bolo pre tento druhý Vianočný článok všetko :) Dúfam,že sa vám páčil a tiež dúfam,že nevadí,že táto fotka je z googlu a nie je fotená,ale aká je teraz naša príroda? žiaden sneh,preto je tá fotka z googlu.
Tak to je na záver už vážne všetko,prajem krásny deň a veľa lásky :)
Tak zatiaľ čaute!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára