štvrtok 10. decembra 2015

Christmas book WishList



Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom článku,Tento článok bude možno trošku iný(možno).
Bude to prvý Vianočný článok a bude sa volať Christmas book WishList.
Už názov vám napovedá,že vám ukážem knihy,ktoré by som chcela na Vianoce dostať.
Podotýkam,že by mi nevadilo,keby som tie knihy nedostala,čo myslím,že ich ani všetky nedostanem,ale tie knihy,ktoré vám ukážem sú len moje veľké želania :)
Na začiatok by to stačilo,poďme rovno na to!



                        Projekt dieťa-Grame Simsion
                                                   
Zdroj:Google
Táto kniha je u mňa jednoznačná,chcem ju.
Prečítala som si prvú časť tejto knihy,ktorá sa volá Projekt ideálna manželka a veľmi sa mi páčila.Proste ja tu knihu milujem <3
Dúfam,že ju dostanem na Vianoce,lebo táto kniha vyšla 4.Decembra a odkedy vyšla vždy myslím na to,ako ju držím v ruke,čítam si ju a proste ju mám pri sebe :D
Takže Projekt ideálna manželka si prečítajte,je to úžasná oddychovka,toľko som sa nasmiala pri tej knihe,je úžasná.
Dúfam,že Projekt Dieťa sa mi bude  tiež páčiť a že ma nesklame.











     Hľadám Rómea-Alexandra Potterová 


Zdroj:Google
 Túto knihu chcem už veľmi dlho.Chcela by som si prečítať všetky knihy od tejto spisovateľky,ale túto knihu by som chcela najviac,neviem prečo to tak je.
Kniha ma zaujala aj tým,ako sa volá.Jej názov Hľadám Rómea ma veľmi zaujal.Tiež ma zaujala aj ta obálka,je krásna :)
Dúfam,že si ju čoskoro prečítam,lebo veľmi by som si ju chcela prečítať.












                                                                                     Zrada-Jo Nesbo


Zdroj:Google
 Nie je veľmi prekvapivé,že chcem túto knihu,lebo ja proste milujem knihy od tohto spisovateľa.
On ma tak úžasné kriminálky,že by som ich mohla čítať stále,ale ja väščinou knihy nečítam odznova.
Na Vianoce by som chcela knihu od Jo Nesba.To je jedno akú,proste od tohto úžasného spisovateľa <3 , ale najviac chcem teraz asi tú zradu :)      














                 
                 Nech sneží-John Green


              
Túto knihu chcem preto,lebo má krásnu zimno-Vianočnú obálku a aj preto,lebo ten príbeh sa odohráva v zime.
Určite by som uvítala na Vianoce aj iné knihy od Johna Greena,ale túto som sem dala preto,lebo na mňa pôsobí Vianočno.

                                                                                                                                                                                                                                                          


                                                                                                                                       

                                                                               
                                                                                 Gogo-Chalan z internetu
                                                                                 

Zdroj:Google
Túto knihu chcem preto,lebo Gogove videá sledujem a myslím si,že je to veľmi dobrý Youtuber,takže ma celkom zaujíma,čo tento Chalan z internetu napísal atď.....
Tak dúfam,že si ju prečítam,lebo ma veľmi láka si ju prečítať.

















                  Radšej nikdy-J.A.Redmerská


Zdroj:Google
Fuu,tak po tejto knihe mi oči pozerajú už veľmi dlho,hneď ,ako som ju videla na internete a potom ešte v kníhkupectve som veľmi po nej pozerala.
Neviem čím ma táto kniha tak veľmi zaujala.Možno obálkou(tá je úžasná),možno obsahom knihy(ten je tiež úžasný),alebo ja proste neviem,ale viem,že túto knihu by som si chcela veeeeľmi prečítať :)














                                                                                     
                                                                                Denník Anny Frankovej


Zdroj:Google
Určite by som si túto knihu chcela prečítať,lebo príbeh z prostredia vojny ma zaujíma a hlavne,ako to vnímal niekto kto to zažil je ešte lepšie.
No,počula som,že táto kniha je trošku taká depresívna,ani sa veľmi nečudujem.To však nemení,že si ju chcem stále prečítať.


















Tak to by bolo pre tento článok všetko :)
Toto boli moje knihy,ktoré by som chcela dostať na Vianoce.Určite to nie sú úplne všetky knihy,ktoré by som chcela dostať,ale tie knihy by som chcela najviac,najviac ma lákajú.
Dúfam,že sa vám môj prvý Vianočný článok páčil,keď áno tak budem veľmi rada.
Tiež budem rada,keď mi do komentára napíšete,aké knihy by ste vy chceli dostať na Vianoce a že či ste už tieto knihy,ktoré som vám v tomto článku ukázala čítali :)
Tak to by bolo na záver všetko.Budem sa na vás tešiť pri mojom ďalšom článku,prajem vám pekný zvyšok dňa.
Tak zatiaľ čaute!

2 komentáre: