streda 23. marca 2016

Čítacie návyky-TAG

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku!
Dnes som sa rozhodla urobiť TAG,ktorý som sa rozhodla urobiť,lebo ma zaujal(logicky).
Myslím,že na blogu som žiadny knižný tag nerobila,preto je to aj dobre nejaký urobiť.
Poďme rovno na to!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


(Fotka z februára 2016)
1.Máš doma určité miesto na čítanie?
Noo,popravde ani nie.Najčastejšie čítam,keď ležím na posteli,alebo v obývačke,ale dokážem čítať aj v kuchyni za kuchynským stolom :)

2.Záložka,alebo kúsok papierika,ktorý sa práve povaľuje poblízku?
To čo teraz poviem je dosť divné na to,že som Veľký Book Lover,ale ja nemám žiadnu normálnu záložku.Do knihy si dám nejaký papier alebo niečo také,ale chcela by som mať niekedy nejakú záložku.Možno niekedy budem mať :)

3.Môžeš proste len tak prestať čítať alebo najprv dočítaš kapitolu?
Keď je kapitola veľmi dlhá,tak ju nedočítam vždy celú,ale  aj keď je krátka ju niekedy nedočítam celú,lebo napr,keď čítam v škole,tak začne hodina a potom už čítať nemôžem.

4.Ješ alebo piješ behom čítania?
Väčšinou áno,lebo to milujem.Je to ešte väčší relax.Hlavne,keď pijem zelený čaj :)

5.Počúvaš u čítania hudbu alebo televíziu?
Hudbu,keď niekto počúva tak mi to väčšinou nevadí,ani keď niekto pozerá televíziu,ale sama od seba by som si asi tú hudbu nepustila a nezačala čítať :D.

Zdroj:Google
6.Čítaš vždy iba jednu knihu alebo niekoľko naraz?
Rozhodne čítam iba jednu knihu a potom začnem ďalšiu,lebo potom v knihách mám veľký,veľký zmätok.

7.Preferuješ čítanie doma alebo čítaš hocikde?
Najradšej čítam doma,ale beriem si knihu aj do školy,do auta atď.

8.Čítaš nahlas alebo iba vo svojej mysli?
Nemám rada,keď knihu čítam nahlas,takže si ju čítam iba vo svojej mysli.

9.Čítaš niektoré pasáže dopredu alebo dokonca preskakuješ kapitoly?
Niekedy,keď som veľmi zvedavá,pozriem sa,ale nie zas tak,aby som vedela,čo sa stane.Väčšinou len pretáčam stránky :D
A nie,nikdy nepreskakujem kapitoly.Aj keď ma niekedy niečo veľmi nebaví,vždy všetko pekne po poriadku dočítam.

10.Lámeš chrbát alebo sa ich snažíš udržať ako nové?
Nie,to by som nikdy nedovolila!

11.Píšeš do kníh?
Ani náhodou!Nechápem ako to niekto robí!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to by bol celý TAG.Dúfam,že sa vám páčil,lebo ja som si ho veľmi užila,keď som ho písala :)
Uvidíme sa čoskoro pri ďalšom článku.Majte krásný deň!
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára