pondelok 14. marca 2016

Zrada-Recenzia

Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom článku.Zase to je recenzia.Zase na úžasnú knihu.Tento mesiac je bohatý skvelé knihy.Takže to je recenzia na Zradu.Taká som rada,že po dlhšom čase som zase čítala knihu od môjho obľúbeného spisovateľa.Od novembra som nečítala od Jo Nesba žiadnu knihu,čo mi veľmi chýbalo.Nakoniec tu je mesiac kníh a Jonesbovka je tu! :)
Musím priznať,že táto Jonesbovka patrí medzi moje obľúbené,vážne,táto je úplne bez chybičky,neskutočne dobrá.
Tak poďme rovno na tú recenziu! :)


                                                     
                                                                        Zrada-Jo Nesbo
                                                               
Obsah knihy:Počas návštevy amerického prezidenta v Nórsku policajt Harry Hole omylom zastrelí agenta americkej tajnej služby.Vzápätí sa do Nórska dostáva zbraň,používaná atentátnikmi na celom svete.Pripravuje sa v krajine politicky motivovaná vražda? Na koho má byť zbraň Märklin použitá?
Harry Hole odhalí stopu,ktorá vedie k nórskym vojnovým veteránom,bojujúcim v druhej svetovej vojne na strane fašistov pri Leningrade.Akú úlohu v tomto spiknutí hrajú neonacisti z baru U Herberta?Kto je to Princ?Má kontakty priamo na políciu?Kto je Sverre Olsen?
V uliciach Oslo sa roztápa sneh a odhaľuje príbeh,v ktorého strede stojí vrah odhodlaný pomstiť zradu.Sedemnásty máj má byť jeho posledným vytsúpením..


------------------------------------------------------------------------------
Jo Nesbo ma veľký talent.On dokáže napísať tak úžasne kriminálky.Jeho kriminálky sú napínavé,mrazivé a neviem čo ďalšie.Proste majú všetko,čo správne kriminálky majú mať.Hlavne tie jeho konce knihy.Pri tých vždy otváram ústa a čumím do zeme(keď to tak mám povedať).Tak aj táto taká bola,ešte viac ako som očakávala.
Na tejto knihe sa mi veľmi páčilo,že bola akoby z druhej svetovej vojny a bolo to dosť zaujímavé.
Písal túto knihu trošku iným spôsobom,ako jeho ostatné knihy.Ku kapitole písal,aký je to deň a kde sa nachádzajú(ľudia)a toto v žiadnej knihe nepísal.Veľmi milo ma to prekvapilo,lebo sa mi to aj ľahšie čítalo a aj to bolo celkovo lepšie.Počas deja humor vôbec nechýbal,lebo Harry je úžasná originálna postava,ktorá má svoj vlastný úžasný humor.

               
                               Dovolil si zobrať spravodlivosť do vlastných rúk.



Úplne najviac sa mi na tejto knihe páčil pár Rachel a Harry.Vždy keď sa tam spolu objavili,tak ja len úsmev na tvári ako najšťastnejšia človek na zemi.Preto som sa na túto knihu aj veľmi tešila,lebo som vedela,že prvýkrát sa  tam objaví Rachel v tejto knihe.Najviac som sa usmievala,keď Harry v duchu hovoril,že chce aby sa usmiala,že jej úsmev je krásny.Dokonca nárokom hovoril blbé veci,aby sa zasmiala.To bolo veľmi cute a to mi urobilo na srdci veľké teplo.Proste Harry je jeden z naj knižných mužských postáv a Rachel mám tiež veľmi rada a spolu tvoria jeden z najlepších knižných párov,čo je dosť prekvapivé,keď je to kriminálka,ale je to tak.Jeden z najlepších!

                                        "Ty nepiješ?"spýtala sa Rachel.
                                               Harry sa poobzeral.Posledný tanec tancovali takí pritisnutí,že 
                kolegom sa mohlo minimálne zdvihnúť obočie.Teraz sa vrátili k stolu.
                                               "Prestal som."
                                                Prikývla.
                                                "To je dlhý príbeh,"dodal.
                                                "Ja sa neponáhľam."
                                                 "Dnes večer chcem počúvať len veselé príbehy,"usmial sa.
                                       "Poďme sa radšej baviť o tebe.Máš detstvo,o ktorom rada rozprávaš?"
                                                  Harry trochu čakal,že sa zasmeje,odvetila mu však len krátkym 
               úsmevom.



Čo sa týka postáv.Niektoré boli dobre,niektoré zas nie.Napr.Rachel a Harry boli úžasný,ale tie ďalšie,ktoré boli podozrivé ma desili.Mala som husiu kožu z nich.
Dej bol dosť premakaný,veľmi dobre napísaný.Ja som napríklad vôbec nevedela,ako sa to skončí,ani tušenie som nemala,vôbec nič(tak,ako pri jeho každej knihe),lebo to je taký dej,že vy vôbec nič netušíte,Všetko je v tej knihe dobre ukryté a až na konci to vyjde všetko von.Ako som už povedala,záver knihy je úplne top,top,TOP!.Keď budete niekedy čítať knihu od Jo Nesba(musite! :D),tak mi dáte za pravdu,že jeho závery kníh sú dokonalé!



                  Hodnotenie:10/10.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak to je celá recenzia na túto knihu :)
Dúfam,že sa vám recenzia páčila.Čítajte a  majte sa krásne :) <3.
Tak zatiaľ čaute!

2 komentáre:

  1. fiha 10/10 je dobre vela! Bude toto moja prva Nesbovka? Rozmylam uz pol roka ktorou zacat a tato vyzera super:)
    Pozyvam na MEGA giveaway o Niveu, Rimmel a ine:) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môže byť,je to úžasna knížka a ešte lepší spisovateľ :)
      Do giveaway sa zapojím,keď ešte stále je :)
      Prepáč ,že neskoro odpisujem ,ale na blog som sa tak (normalne) pozrela až dnes :/ :).

      Odstrániť