utorok 19. apríla 2016

This or That Book TAG

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku.Zase to bude TAG.
Tento TAG poznám krátko,ale natoľko ma zaujal,že som sa rozhodla,že ho urobím.
Myslím,že trošku viete o čom ten TAG je,takže....
Poďme na to!





Zdroj:google
Reálna kniha alebo E-kniha?
Nad tým som ani veľmi nerozmýšľala,lebo ja mám radšej keď knihy držím a čítam,neviem si predstaviť žeby som ju čítala na internete,lebo mi to teraz nevyhovuje,možno niekedy....Možno.
Takže za mňa Reálna kniha.

PaperBack alebo HardBack kniha?
Čítala som už aj PaperBack,ale aj HardBack knihy,ale viac mi vyhovuje,keď je kniha HardBack,lebo je pevnejšia a nekrčí sa ako PaperBack.Niekedy rozmýšľam,prečo robia knihy ako PaperBack.Nič nemám proti PaperBacku lebo takéto knižky sú dobré do tašky a niekde ísť(aj keď ja beriem aj veľkú keď sa dá :D),ale keby som sa mala rozhodnúť,tak HardBack.

Slovenský alebo anglický jazýk?
Po anglicky som ešte knihu nečítala.Po slovenský čítam vždy.Nie je to ťažké.Jasne,že slovenský,ale určite by som si chcela prečítať aj po anglicky knihu,aspoň by som sa možno naučila trošku viac po Anglicky.Napríklad od takej Jojo Moyes by som si knihu už chcela prečítať po anglicky.
Takže u mňa zatiaľ slovenský.

Slovensky alebo zahraničný autor?
Pre mňa to bola celkom ťažká otázka,lebo od zahraničných autorov čítam skoro stále,málo kníh sa nájde od slovenských autorov.Veľmi by som si chcela prečítať aj od Slovenských autorov knihy,ale asi si vyberiem od zahraničných autorov,ale to neznamená,že slovenských autorov nečítam,ja ich čítam ,ale nie veľmi často.Slovenský autori sú tiež super (Zuzka Šulajová :3).

Zdroj:Google
Distopia alebo reálna kniha?
To je pre mňa zase ťažká otázka,lebo ja si rada prečítam aj Distopiu,lebo je to akt skvelé,ale na druhú stranu mám rada aj tie reálnejšie knihy v ktorej sa riešia bežné problémy.
Nijako sa nerozhodnem,Mám to tak isto rada.

Smutné alebo štastné konce?
Ďalšia ťažká otázka.Knihy pri ktorých plačem milujem,lebo viem,že väčšinu z nich majú nejakú tú myšlienku,ale štastné konce sú fakt dobré na duši,lebo viete,že všetko dobre skončilo.Teraz sa zase nerozhodnem,lebo každej knihe pasuje iný koniec.

Hrdinka alebo hrdina?
To som ani tak veľmi nerozmýšľala,lebo prevažne čítam knihy ,čo tam je hlavná postava hrdinka,ale keď si spomeniem na knihy od Jo Nesba,alebo Harryho Pottera,tak aj keď je hlavná postava hrdina tak je to super,ale ja som sa aj tak rozhodla pre hrdinku,predsa som len dievča.

Vlkodlaci alebo upíri?
Od upírov som nečítala asi ani jednu knihu,ale o vlkodlakov som už čítala.Takže zatiaľ tak neisto rozhodnem pre vlkodlakov.

Kúzelníci alebo Víly?
Ďalšia takáto podobná otázka.Kedže som o Vílach(asi) knihu ešte nečítala(ani nijakú veľmi nepoznám),tak sa rozhodnem pre  kúzelníkoch,lebo som čítala Harryho Pottera a ten sa mi veľmi páčil.Takže kúzelníci.

Tenká alebo tučná kniha?
To je tiež otázka pri ktorej sa neviem rozhodnúť.Tenké knihy ma väčšinou odrádzajú,ale dokážu byť veľmi dobré ,ale zas tie hrubé má veľmi a väčšinou sú aj veľmi dobré.Tenké,hrubé.......To je u mňa jedno,obidve preferujem takže nerozhodnem o tom.

Kniha s prebalom alebo bez prebalu?
Na túto otázku dokážem odpovedať:"Je mi to jedno".
Keď je kniha s prebalom je veľmi pekná ,ale aj tak,keď ju pôjdem čítať tak dám prebal preč.Kniha bez prebalu je tiež na pohľad(väčšinou) veľmi pekná.Takže u tohto sa tiež nebudem rozhodovať,je mi to jedno.Kniha je kniha,či už s prebalom alebo bez neho.

Séria alebo samostatná kniha?
Podľa toho aká je to kniha.Niekedy,keď kniha nemá pokračovanie,tak si hovorím:"Potrebujem ďalšie pokračovanie,takto sa to skončiť nemôže!".Ale zas u niektorých knihách,ako je napr.Slza,by som najradšej nechcela ani tú prvú časť Slzu.Je to individuálne.Takže zase sa to nedá rozhodnúť.

Kniha z súčastnosti alebo histórie?
To je konečne ľahšia otázka.Radšej čítam knihy z súčastnosti,ale fascinujú ma historické knihy a mám ich veľmi rada,lebo keď čítam knihy od Jojo Moyes je tam nádych histórie(niektoré) a vtedy by som povedala,že miluje historické knihy.No,ale aj tak mám radšej knihy z súčasnosti,ale aj knihy z minulosti sú veľmi fajn,mám ich celkom rada.Takže knihy z súčasnosti.





To je celý TAG.Dúfam,že sa vám páčila samozrejme sa čoskoro vidím pri dalšom článku.
Čítajte,usmievajte sa a majte krásný zvyšok dňa :)
Tak zatiaľ čaute!

2 komentáre:

  1. Určite reálna kniha! A aj paperback sa dá zniesť :D. Väčšinou v slovenčine, ale už sa mi tu hromadí pár paperbackov v angličtine, ale neviem sa k nim dokopať :D.

    OdpovedaťOdstrániť