sobota 3. decembra 2016

Bulgurové rizoto-Recept

Ahojte!
Vítam vás po (Bohužiaľ) dlhšom čase pri mojom novom článku.
Dlho som tu nebola, nemohla som sa k blogu nejako dostať. Je mi to veľmi ľúto, ale dúfam, že sa to čoskoro napraví!
Chcela by som vám v tomto článku napísať recept, ktorý som dnes vymyslela, sama od seba. Nie je to nič extra geniálne, ale mne to veľmi chutilo a je to jednoduché, zvládne to každý.
Tak poďme na to!


Budeme potrebovať:

2.voda

3. bulgur

4.olivový olej

5.mrazená zelenina

6.soľ

7.korenie

Postup:
V miske si premyjete 1 diel bulguru a nasledne ho potom dáte do hrnca, pridáte 2 diely vody, osolíte,  a varíte. Keď bude bulgur uvarený, alebo nemusí byť uvarený, proste si pripravíte mrazenú zeleninu. Na panvicu dáte olivový olej a vysypete potom mrazenú zeleninu, osolíte, okoreníte a varíte. Uvarený bulgur a uvarenú zeleninu dáte na tanier, alebo do misky, premiešate to spolu a môžte začať jesť!







                                                             Dobrú chuť! <3
                   Dúfam, že sa vám môj jednoduchý recept páčil, budem rada, ak si ho urobíte. Teším                                                                   sa na vás nabudúce pri novom článku. 
                                      Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára