streda 7. decembra 2016

November 2016-Knihy

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku!
Tento článok bude o knihách, čo som prečítala za mesiac November.
Tak poďme na to!

                                                               Raz za život-Danielle Steel

Zdroj:Google
Toto bola veľmi silná kniha. Neplakala som pri nej, ale aj tak to bola fakt silná kniha. Dobre sa čítala, mala pútavý dej. Akurát jednú vec, čo by som tejto knihe vytkla je taká, že sa mi nepáčilo správanie niektorých postáv, no ale aj tak som si túto knihu užila.
Hodnotím 7/10.
















                   Cena za šťastie- Danielle Steel


Pridať popis
Pekná a silná kniha o manželoch, hlavne o ženách, ktoré chcú mať deti, ale nie je to vždy také ľahké, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Veľmi sa mi to páčilo.
Hodnotím 7/10.

















                                                                       Dedička- Amanda Hocking

Zdroj:Google
Bolo to skvelé sa opäť začítať do nejakého fantasy príbehu. Táto kniha sa čítala ľahko a rýchlo. Romantika tam bola a robila skvelý dojem. Príbeh o tryloch je originálny. Koniec knihy ma prekvapil.
Hodnotím 8/10.















                      Primérie-Amanda Hocking

Zdroj:Google
V tejto knihe bolo ešte viacej romantiky, napätia ako v prvej časti. Prišla do tejto knihy nová postava a ja som sa nevedela rozhodnúť, že s kým by sa mi páčila Wendy, aby skončila. Bola som z toho na nervy. Táto kniha bola plná emócií.
Hodnotím 8/10.
















                                                         Anna zo zeleného domu-L.M.Montgomery

Zdroj:Google
Túto knihu som si mala prečítať ako povinné čítanie, no nakoniec ma táto kniha veľmi milo prekvapila. Bola napísaná veľmi zaujímavým štýlom. Celkovo táto kniha bola veľmi zaujímavá. Na Annu nikdy nezabudnem, bola to zvláštna postava. Akurát mi tam vadilo to, že sa tam dosť rozoberal vzhľad človeka, akoby to bolo až tak dôležité, veď všetci sme krásni.
Hodnotím 7/10.












              Africký príbeh lásky-Daphne Sheldrick


Zdroj:Google
Tak som chcela prejsť na biografiu, prečítala som si Africký príbeh lásky. Od tejto knihy som čakala niečo viac, ale nebolo to zlé. Len tam boli nudnejšie časti knihy a ťažko sa mi to čítalo. Ale páčili sa mi na tejto knihe slony, fotky v knihe a celkový dojem, že to je biografia. Táto kniha sa mi až tak nepáčila, ale mám k nej rešpekt, pretože je to silná biografia.
Hodnotím 5/10.














                                                         Harry Potter:Väzeň z azkabanu-J.K.Rowling

Zdroj:Google
Chcela som si prečítať ďalšiu Potterovku a tak sa to aj stalo.
U tejto knihy je to tak, že film ma veľmi neohúril, ale kniha bola úplne skvelá. Neviem, čo mám k tomu ďalej napísať....veď viete, aký je Harry Potter. Akurát milujem Siriusa a Lupina <3
Hodnotím 8/10.
















Toto sú všetky knihy, čo som prečítala za mesiac November. Budem rada, ak sa vám tento článok a tie knihy, čo som prečítala páčili a tiež budem rada, ak mi do komentárov napíšete, aké knihy ste vy prečítali za November.
Tak to je už všetko.
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára