pondelok 19. decembra 2016

Christmas book Wishlist 2016

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku. V tomto článku by som vám chcela ukázať knihy, ktoré by som chcela dostať na Vianoce. Určite ich všetky nedostanem, ale to sú iba moje menšie túžby. Samozrejme Vianoce nie sú o darčekoch :)
Tak poďme na to!

                                                              Hamlet-William Shakespeare

Zdroj:Google
V poslednej dobe by som rada čítala veľa klasiky. Od Shakespeara som zatiaľ nič nečítala a práve kvôli tomu tu dávam túto knihu. Veľmi rada by som si ju čoskoro prečítala. Alebo aj iné knihy od tohto spisovateľa. To je jedno, aká to bude kniha.















     Magnus Bane:Zápisky Veľkobosoráka-Cassandra Clare
                 

Zdroj:Google
Tak toto je jasná šupa. Milujem sériu pekelných strojoch a Magnusa priam zbožnujem. Milujem jeho zmysel pre humor,sarkastickosť, ale aj jeho chápavosť, vnímavosť a ohľaduplnosť. Potešila by som sa takému darčeku.














                                                   Odvrátená tvár lásky-Coolen Hoover                                                           

Zdroj:Google
Od tejto spisovateľky som zatiaľ čítala iba knihu Život jedná báseň a veľmi sa mi páčila. Všetky knihy od tejto spisovateľký ma veľmi lákajú si prečítať a práve táto kniha je od nej teraz celkom nová preložená do slovenčiny a chcela by som si ju prečítať. Milujem takéto typy kníh. Romantické a emotívne.














    Babička pozdravuje a ospravedľnuje sa-Fredrick Backman


Zdroj:Google
Nevedela som sa rozhodnúť, ktorú knihu od tohto pisovateľa by som tu zaradila, pretože ma všetky knihy od neho dosť lákali, ale nakoniec som zvolila túto knihu.
Keby som ju náhodou dostala po stormček, tak sa tomu veľmi poteším, pretože si myslím, že práve táto kniha sa veľmi hodí na Vianoce. Podľa mňa je to veľmi štedrá, milá a pekná kniha.












                                                                   Strieborný záliv-Jojo Moyes

Zdroj:Google
Tak toto je úplne jasné, prečo túto knihu chcem. Jojo Moyes je moja obľúbená spisovateľka a nedám na ňu nikdy dopustiť. Je mi aj jedno, akú knihu by som od tejto spisovateľký dostala, vždy sa budem tešiť tak isto, pretože to je Jojo Moyes.

















                            Elita-Kiera Cass

Zdroj:Google
Selekcia patrí medzi moje obľúbené knihy, a preto mi príde čudné, že som ešte nečítala pokračovanie. Asi to budem musieť napraviť!

















                                                                Nezabudnuteľná cesta-Nicholas Sparks

Zdroj:Google
Ach jak ja mám rada toho Sparksa. On am vždy dokáže pohladiť na mojej krehkej dušiške a rozladí ma na úplne inú melódiu.
Tiež mi je jedno, akú knihu by som od Sparksa dostala, všetkym by som sa potešila.














                 Cinder-Marissa Meyer

Zdroj:Google
Dosť ma láka si niečo takéto prečítať. Je to také rozprávkové a aspoň vstúpim do iného sveta.













                                                            Veľký Gatsby-F.Scott.Fitzgerald

Zdroj:Google
Už sa asi nebudme opakovať, že Veľký Gatsby je môj úplne obľúbený film a že si chcem veľmi prečítať aj knihu. A áno, je to tak.















             Šlabikár šťastia 2-Pavel Hirax Baričák

Zdroj:Google
Hirax je môj akoby vzor. Veľakrát sa stalo, že keď som sa mala zle, tak mi stačilo si naň ho spomenúť a predstaviť si, ako by to urobil Hirax a hneď mi bolo lepšie. A potrebujem nové pozitívne myšlienky od Hiraxa, takže tejto knihe by som sa nesmierne potešila.














                                                           Diablová hviezda-Jo Nesbo

Zdroj:Google
Jo Nesbo patrí medzi mojich obľúbených spisovateľov a táto kniha tu nemôže chýbať.


















                    Hľadá sa Rómeo-Alexandra Potter

Zdroj:Google
Milujem jej zábavný oddychový štýl písania, takže táto kniha je podľa mňa stvorená na vianočný čas.

















                                                             Mesto kostí-Cassandra Clare

Zdroj:Google
Chcela by som vedieť, aká je táto séria. Že či je lepšia ako pekelné stroje. Ako som už spomínala, Casranda Clare je skvelá spisovateľka. Som závisla na jej knihách.

















To by boli všetky knihy, ktoré si v hĺbke srdca želám na Vianoce.
Dúfam, že sa vám môj článok páčil. Do komentárov mi môžete napísať, aké knihy by ste vy radi dostali pod stromček. Rada si to prečítam :)
Prajem veselé Vianoce a užijte si ich tak, ako si to želáte. S rodinou, dobrým jedlom a hlavne si oddýchnite :)
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára