utorok 5. apríla 2016

25 Bookish facts about me-TAG



Ahojte!
Vitajte pri ďalšom,trošku špeciálnejšom článku.Tento článok som plánovala urobiť už dosť dlho,ale rozhodla som sa,že ho urobím,keď bude marec,lebo je to mesiac kníh.Takže,v tomto článku vám poviem 25 bookish facts about me.
Poďme rovno na ne!



1.Za týždeň prečítam 2-3 knihy.

2.Väčšinou,keď čítam tak ma nedokáže vyrušiť ani hudba,ani zapnutý televízor,proste nič.Som úplne sústredená.To veľa ľudí nechápe.

3.Teraz trošku divný fakt - rada si čítam v kúpeľni :D.

4.Rada pri čítaní knihy niečo snackujem alebo pijem nejaký čaj,alebo cappuccino.Najlepšie je obidve naraz :D.

5.Ťažko sa zmierujem s tým,keď niekto nečíta knihy.Preto skoro vždy ho nabádam aby začal čítať knihy,ale väčšinou to ešte zhorším :D.

6.Skoro všetky žánre knihy mám rada,nie je žiadny žáner ktorý by som nemala rada.

7.Len detské knihy nemusím  :D.

9.Ako sa hovorí:"Nesúď knihu podľa obalu."  ,ale proste ja keď vidím nejakú peknú obálku knihy,hneď si idem pozrieť o čom tá kniha je.

10.Neviem či to je úplne "Knižný" fakt,ale rada píšem nejaké príbehy,básničky atď. a chcela by som niekedy mať svoju vlastnú knihu,určite to je úžasný pocit,keď držíte v rukách niečo,na čom ste sa dlho a úpenlivo snažili :).

11.Milujem mierne sarkastické postavy v knihách :3.

12.Knihu so sebou beriem všade:Do školy,do auta,do kúpeľne(keď sa idem kúpať) atď....Proste všade! :D.

13.Nemám rada,keď niekto povie:"Nemám rad knihy". Nech radšej povie,že nečíta knihy a ne že ich nemá rád! Vrrrr.....

14.Deň nečítam knihu a som nervózna :D.

15.Nechápem veľmi E-knihy.Veď keď si chcete prečítať knihu,tak ju normálne čítajte a nie takto.Asi tomu nikdy nepochopím.Možno niekedy aj ja si takto knihu prečítam,kto vie :).

16.Som závislá na stránke Goodreads :3 <3.

17.Ešte mám veľmi rada stránky Martinus,Gorila atď...

18.Milujem vôňu kníh <3.

19.Chcela by som niekedy ísť na nejakú knižnú akciu,ako napr.Bibliotéka.

20.Vždy keď dočítam kapitolu,tak sa pozriem koľko strán má ďalšia kapitola,zvyk :D.

21.Za tento rok by som chcela prečítať 100 kníh,dúfam,že sa mi to podarí,lebo knihy milujem! :)

22.Môj veľký knižný sen:Mať veľkú bookshelf  plnú veľa kníh :D.

23.Som závislá na závere kníh.Keď záver knihy nie je dobrý,tak sa môže o dosť strhnúť hodnotenie knihy :D (Jo Nesbo píše úžasné závery knihy,najlepšie <3).

24.Nemám rada,keď Slováci prekladajú spisovateľa/ku ako napr.Formanová,Moyesová atď..Uznávam,keď radšej napíšu normálne,ako sa volajú.

25.Skoro v každej knihe si nájdem nejaký couple :D






(Trošku taká menšia knižná fotka s mňa s knihou :D )



To by boli už všetky knižné fakty o mne :D
Dúfam,že sa vám môj článok páčil a budem rada,keď mi komentárov napíšete,že či máte aj vy niečo so mnou spoločné :).
Tak zatiaľ čaute!                                                       

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára