pondelok 4. apríla 2016

Marec 2016-Knihy

Ahojte!
Tento mesiac veľmi rýchlo utiekol.Tento mesiac som si ešte viac cenila ako predošlé,pretože bol mesiac kníh.Veľmi ma prekvapilo,že marec bol veľmi bohatý na úžasné knihy.Vážne,bol to úžasný mesiac.Za marec som prečítala 10 kníh.To je samozrejme dosť,hehe :D.
Nechcem to zbytočne predlžovať.
Poďme rovno ne tie knižky! :)




                                                                Záhrada tieňov-V.C.Andrews
                                                                                 

Zdroj:Google
 Prvou knihou za tento mesiac je piata časť zo série Kvety v podkroví(myslím,že tak sa volá).Je to v podstate knižka,v ktorej sa píše o minulosti,súvis ako to všetko bolo predtým.Niečo ako bonus alebo novela k sérii.Myslím,že to bola dobrá knižka.Dobre napísaná a som rada,že sa všetko vysvetlilo.
Hodnotím 7/10.














               
                          Reset-Amy Tinter



Zdroj:Google
Ďalšiu knihu za tento mesiac som si prečítala knihu Reset.Nevedela som,že či si ju mám prečítať,lebo na taký žáner veľmi nie som.No nakoniec to je jedna z mojich najobľúbenejších kníh.Bolo to veľmi zaujímavé čítanie.
10/10.
















                                                                        Dievča,ktoré si tu zanechal-Jojo Moyes


Zdroj:Google
Jojo Moyes je moja najobľúbenejšia spisovateľka.Tak som si chcela prečítať aj jej ďalšie knihy.Ten mesiac som začala s Knihou Dievča,ktoré si tu zanechal.Táto kniha je jedným slovom Geniálna! Viac sa mi páčila kniha Predtým ako som ťa poznala,ale ani tejto nič nechýbalo.Moju recenziu na tú knihu si môžete pozrieť TU.Iba ak chcete samozrejme.
Hodnotím 10/10.














                  Zrada-Jo Nesbo



Zdroj:Google
Tejto knihe som sa veľmi tešila,lebo som dlho nečítala knihu od tohto spisovateľa.Neviem,čo mám tejto knihe vytknúť.Vážne ja neviem.Je to jedna z jeho najlepších kníh.
Taktiež si môžete o tejto knihe viac dozvedieť TU.
Hodnotím 10/10.


















                                                                       Iba jeden deň-Gayle Forman

Zdroj:Google
Po severskej krimi som sa rozhodla,že si prečítam nejakú sladkú romantiku.Takže som si prečítala Iba jeden deň.Bol to Mily,romanticky,sladký príbeh.Keď som to čítala,tak len úsmev na tvári som mala.Knihu som si užila,takže keď chcete nejaký romantický cute román,tak toto je dobra voľba :)
Hodnotím 8/10.
















            Iba jeden rok-Gayle Forman



Zdroj:Google
Potom som si chcela prečítať aj knihu z Willemovho pohľadu.Bolo to taktiež milé čítanie,ale miestami ma to aj nudilo,ale aj tak ju môžem aj odporučiť,aj keď to bolo pre mňa trošku nudnejšie.
5/10.















                                                                     Projekt dieťa-Graeme Simsion


Zdroj:Google
Táto kniha je fantastická,úplne ju zbožňujem.Dokonca mi aj na konci knihy vyšli slzy,bolo to dojemné :)
Keď chcete môžte si prečítať o tejto knihe viac u mojej recenzii TU.
Hodnotím 10/10.













                   Marťan-Andy Weir
                 


Zdroj:Google
Po Projekt dieťa som sa rozhodla si prečítať nejaký iný žáner,trošku pomiešať karty :D
Prečítala som si Marťana,lebo túto knihu som si chcela veľmi dlho prečítať,lebo film sa mi veľmi páčil.Kniha bola dobrá,každá stránka bola niečím zaujímavá,ale vadili mi tma tie technologické názvy,trošku mi to rušilo čítanie.Humor tam bol,čo ma nesmierne potešilo a zaver knihy bol tie dosť fajn.Celkom dobrá kniha,až na tie technologické názvy.
Hodnotím 7/10.









                                                                          Ten pravý,ktorého nechcem-Alexandra Potter
 
Zdroj:Google
Samozrejme,že po Scifi knihe som išla do nejakej romantiky,sladučkej ako med :D
Od Alexandry Potterovej som si už dosť dlho chcela prečítať nejakú knižku(Asi rok).
Ten pravý,ktorého nechcem je milá,romantická knižka,ktorá pohladí na srdci.Je to aj dosť vtipná knižka,smiala som sa ako blázon :D
Hodnotím 8/10.













         Všetky skvelé miesta-Jennifer Niven




Zdroj:Google
Trošku som sa bála si túto knihu prečítať,lebo že vraj to je citový masaker.Čo aj bol.Je to krásna kniha.Na konci som plakala ako tuleň,nemohla som si pomôcť.Dokonca aj teraz keď si na túto knihu spomeniem,mám chuť sa rozplakať.Túto knihu odporúčam!
Hodnotím 9/10.
(Tento mesiac bude na ňu recenzia :D )
















To je celé zhrnutie za mesiac Marec.Dúfam,že sa vám môj článok páčil.Vidíme sa zase,čoskoro pri ďalšom článku :)
Prajem príjemný zvyšok dňa,čítajte veľa :)
Tak zatiaľ čaute!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára