Posledný list od milenca-Recenzia

Vitajte pri mojom ďalšom článku.Zase je to recenzia,ale zase na knihu od mojej obľúbenej spisovateľky Jojo Moyes :)
Takže Posledný list od milenca je zase kniha,ktorá stojí za to si prečítať(ako inak,veď je to Jojo Moyes :D).
Tak poďme na tú recenziu!

Posledný list od milenca-Jojo Moyes

Zdroj Google
Obsah knihy:Novinárka Ellie hľadá v novinovom archíve zaujímavý príbeh,no ani celkom neverí,že by skutočne mohla nájsť niečo zaujímave.Nájde však list z roku 1960,ktorý napísal neznámy muž a žiada v ňom svoju partnerku,aby opustila manžela.Ellie ten ľúbostný príbeh z minulosti fascinuje.Napriek tomu,alebo možno práve preto,lebo sama má pomer so ženatým mužom.Vrátime sa teda do roku 1960 a dozvieme sa,že Jennifer Stirlingová leží v nemocnici po vážnej autonehode.Nespomína si na nič - ani na manželka,ani na priateľky,ani na to,aká bola kedysi ona sama.Ale keď sa vráti z nemocnice domov,nájde utajený list a pomaly si začína spomínať na milenca,kvôli ktorému bola ochotná riskovať úplne všetko.Ellin A jenniferin príbeh vášne,nevery a straty sa v silnom emotívnom spoločenskom románe navzájom prepletajú,popretkávané "poslednými listami"zo skutočného života.

Nečítam veľa historických kníh,ale po knihe Dievča,ktoré si tu zanechal,som zmenila názor.Recenziu si môžete pozrieť TU.Dievča,ktoré si tu zanechal sa mi veľmi páčila,bola fantastická,tak som sa rozhodla si prečítať od nej ďalšiu historickú knihu,je to Posledný list od milenca (ako už viete).Posledný list od milenca ma zaujala preto,lebo z anotácie so si pomyslela,že to je romantická kniha plná vášne,ale aj bude historická a bude sa riešiť ten list.Zhodou okolnosti všetky tieto myšlienky,čo som mala,tak taká bola aj kniha.Vážne,táto kniha je zase GENIALNA!.
Vôbec nič jej nechýba.Dojala ma(našťastie som neplakala :D),prekvapila ma a zase je to kniha s veľkou myšlienkou.Kniha je veľmi zaujímavá,originálna a vážne nad nou rozmýšľam a rozmýšľam.Vážne je to krásna kniha.
Tiež sa mi dosť páčilo na tejto knihe,že po každej kapitole tam bolo akoby niečo napísane z listu.Bolo to tiež dosť zaujímavé.
Kedže som dievča,tak mi táto kniha veľakrát lámala srdce na úplne malé kúsočky.Nebudem tu písať prečo ani nič také,to by som veľa prezradila.Keď som napísala,že táto kniha je plná vášne,nemyslela to takú vášeň,že ako erotika.Myslela som niečo tak jemne vášnivé(Však ma chápete).Páčilo sa mi na tejto knihe,že Ellin a Jenniferin život sa tak dobre prepletali a bolo to fakt úžasné a zase,zaujímavé,odlišné.Taký typ knihy som dlho nečítala.Dosť mi táto kniha pripomenula film Veľký Gatsby,neviem prečo.si to bude tým,že sa tam väčšinu knihy odohráva v roku 1960.Každopádne by som si chcela prečítať knihu Veľký Gatsby veľmi.Joj,ale to už odbieham od témy.takže,aj keď nie som dospelá,vôbec nie som dospelá,tak ma táto kniha úplne dostala a to som si myslela,že to nebude úplne pre mňa,lebo je to taká dospelá romantika.V poslednej dobe si začínam uvedomovať,že ja čítam dosť často aj knihy pre dospelých(Nemyslím erotické knihy! :D).
Postavy boli vážne super.....no,iba niektoré.Ale keď už tam boli zlé postavy,tak tam do deja úplne pasovali a bez nich si neviem predstaviť knihu.
Kniha bola nepredvídateľná a záver knihy ma vážne milo prekvapil.Nebudem nič prezrádzať,ale zaskočil ma.Túto knihu odporúčam každému.,úplne každému!
Podľa mňa je Jojo Moyes kráľovnou spisovateľkou.Napíše knihu a je to úžasná kniha.Všetky knihy od nej patria medzi moje obľúbené,lebo....sama tomu nechápem,ako môže tak úžasne písať a mať také úžasné nápady.
Btw.práve teraz,keď píšem túto recenziu tak počúvam pesničku Kiss The Rain od Yurimi.Takže mám takú melancholickú náladu,ešte k tomu táto kniha je taká dojímavá :D

Hodnotenie:10/10.

Tak to je všetko pre túto kratšiu recenziu.Dúfam,že sa páčila a že si čoskoro prečítate túto knihu,lebo je vážne úžasná!