pondelok 11. apríla 2016

Chutný zázrak-Zelený čaj

Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom článku.Tentoraz to bude trošku netypický pre môj blog.Budem písať o zelenom čaji.Už dosť dlho sa snažím zdravo žiť(aj sa mi to celkom darí) a v poslednej dobre som si obľúbila pitie zelených čajov.Bez toho sa nezaobíde môj deň.
Tak poďme na ten článok!

------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelený čaj je veľmi zdravý pre náš organizmus,lebo má blahodárne účinky pre náš organizmus.

1.Zlepšuje trávenie(mne osobne dosť zlepšilo trávenie).

2.Prečistuje organizmus(obličky atď...)

3.Ukľudnuje človeka po namáhavom dní(mňa vždy ukludní).

4.Pomáha pri chudnutí.

5.Stačí vypiť aspoň jeden šálok zeléneho čaju a pomaly sa vám bude zlepšovať zdravie.


A dalšie,dalšie učinky pre naše telo,ale tieto sú hlavné :)
Teraz by som vám chcela ukázať nejaké zelené čaje na pitie,ktoré mne velmi chutia(chutia mi všetky :D).





Zdroj:Google
Teekane Green Tea Jasmine



Tento zelený čaj je veľmi dobrý.Pijem ho hlavne večer,lebo večer je priam ako stvorený.
Odporúčam!
(Kúpite ho v bežných obchodoch ako Lidl,Tesco,Billa atď...)











                                                                          Green Tea Genmaicha


Zdroj:Google
Tento čaj je úplne typický japonsky zelený čaj.Genmaicha čaj je najlepšie piť ráno,lebo vás môže aj celkom nasýtiť,takže taký zdravý bonus k zdravým raňajkám :)
Tiež ho najdete v bežných obchodoch ako Lidl,Tesco,Billa :).
Takýto Genmaicha čaj som pila aj Classic v zelenom obali.Tento v tom akoby modrom - čiernom balení je s orieškovitou chuťou :)










            Teekane Green Tea Lemon
     
Zdroj:Google


Tento je môj najobľúbenejší  zelený čaj čo som kedy pila.Je vhodný ho piť hocikedy.Má  krásnú vônu a ešte lepšiu chuť.
Ako píšem vždy,nájdete ho skoro v každách obchodoch s jedlom :D.










Zdroj:Google

     Pickwick Zelený čaj Jahoda



Tento čaj mám tiež veľmi rada.Či už pre jeho krásnu jahodovú vônu(milujem jahody) alebo pre jeho fantastickú chuť.TIež veľmi odporúčam!
(myslím,že sa nemusím opakovať,kde ho kúpiť :D).














Tak to boli všetky zelené čaje,čo som niekedy pila a veľmi mi chutili.Budem rada ak mi do komentárov napíšete,že čí vám zelený čaj chutí a aké typy zeleného čaju ste už pili,budem rada za každý jeden koment :)
Dúfam,že sa vám môj článok páčil a vidíme sa čoskoro pri ďalšom článku.Prajem príjemný zvyšok dňa :)
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára