štvrtok 1. septembra 2016

August 2016-Knihy

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku :)
Takže ako vždy,môj typický článok.Takže to budú knihy,ktoré som prečítala za mesiac august.
Za august som prečítala fakt celkom dosť kníh oproti júlu,bolo ich až 10.
Poďme rovno na ne!

                                                                       Mechanický anjel-Cassandra Clare

Zdroj:Google
Ach.
Tá kniha je proste skvelá,milujem ju veľmi.Je to skvela fantasy kniha,v ktorej je aj láska,humor,proste všetko,čo som očakávala od tejto knižky.Btw.zamilovala som sa do Willa <3
Hodnotím 9/10.
















                Mechanický princ-Cassandra Clare

Zdroj:Google
Odznova veľmi skvelá kniha,skvelé pokračovanie knihy Mechanický anjel. Bola to trošku iná kniha ako jej prvá časť Mechanický anjel,bolo tam viac romantiky a veľa veci ma tam fakt dosť prekvapili. Akurát na konci knihy sa stala jedna vec,ktorá ma veľmi naštvala,a preto tejto knižke nedám 10/10,ale aj tak si myslím,že je to fakt skvelá kniha a oplatí sa to prečítať,stojí to za to :)
9/10.














                                                                      Mechanická princezna-Cassandra Clare

Zdroj:Google
Takže toto bola fakt riadna pecka.
Popravde mi bolo ľúto,keď som túto knihu dočítala,pretože mám s touto sériou Pekelných strojov veľký citový vzťah.Vyšli mi aj nejaké tie slzy.Táto séria je jedna z najlepších.Spomínam na nu iba v dobrom.Bola to fakt emociálna,romantická nabitá energiou a napätím kniha.Ten epilóg bol pre mňa doteraz taký,že sa cítim ešte teraz,keď si nan ho spomeniem zmätene.Bol plný emócii.
Hodnotím 10/10.












              Čo bolo potom-Jojo Moyes


Zdroj:Google
Táto kniha bola niečo úplne iné ako prvá časť.Vôbec to nebolo zlé,len to bola fakt veľká zmena oproti prvej knihe.Nebudem tu o nej ďalej písať,lebo som na ňu písala recenziu TU.
Ale hodnotím 9/10.




















                                                                    Tma-Jozef Karika

Zdroj:Google
Na túto knihu som tiež robila recenziu,ale iba tak v krátkosti poviem,že ma veľmi milo prekvapila a bola veľmi temná a strašidelná,proste horror :)
Hodnotím 8/10.
Recenzia TU.
















             Krava nebeská-David Duchovny


Zdroj:Google
Bolo to veľmi oddychové,vtipné a aj veselé čítanie.Myslím,že všetci,ktorí majú radi zvieratká a aj trochu poučne veci,tak by sa mu to mohlo páčiť.Zároveň si aj oddýchne :)
Hodnotím 6/10.















                                                                     Najdlhšia cesta-Nicholas Sparks                                                                  

Zdroj:Google
Aj na túto knihu som robila recenziu TU, ale len by som chcela napísať,že je to vážne krásna,dojímavá kniha,ktorá chytí za srdce takmer každého :)
Hodnotím 9/10.
















             Nočný film-Marisha Pessl


Zdroj:Google
Z tejto knihy som bola veľmi sklamaná.Čakala som,že t bude napínavá,thrillerová kniha.To bola,ale pre mňa nie,možno pre niekoho iného áno.Tiež som sa veľakrát strácala v deji a chcela som ísť čítať nejakú inú knihu,lebo ma to vážne nebavilo čítať.
Veci ,ktoré ma na tejto knihe zaujali boli napr.citáty,fotky a taká divná atmosféra v knihe,inak už ma nenapadá nič.
Hodnotím 4/10.













                                                             Hľadá sa Audrey-Sophie Kinsela

Zdroj:Google
Po veľmi ťažkom a nudnom čítaní som sa chcela začítať do niečoho vtipného a odľahčujúcého.Prečítala som knihu Hľadá sa Audrey,ktorá ma milo prekvapila,pretože sa veľmi pekne a ľahko čítala,takže som ju mala prečítanú za 2 dni.Bolo to veľmi vtipné,veselé čítanie.Audrey a Linus boli spolu zlatí.Audreyina a Franková mama bola ako strelená,obľúbila som si ju.Fakt to bola dobra oddychovka.
7/10.











         Krv na snehu-Jo Nesbo


Zdroj:Google
Táto kniha bola podpriemerná.Nebola som z nej sklamaná,len mi táto kniha nepasuje na Jo Nesba.Ten dej bol úplne iný a nesadol mi.Kniha bola príliš tenká a až možno na 130 strane začala napätie v knihe,ale to tiež nebolo také napätie,aké býva u Jonesbovych kníh.Jo Nesbo má veľmi dobrý štýl písania,páčili sa mi tie prirovnania,umelecké ozdoby,aké používal,ale to mi nestačilo na to,aby sa mi kniha mohla páčiť.Táto kniha mi prišla ako nejaká krátka poviedka,ale novela,ktorá ma pokračovanie.Táto kniha ma neohúrila vôbec,a to mám Jo Nesba tak veľmi rada.Je mi to ľúto.
Hodnotím 3/10.










 Tak to boli všetky knižky,ktoré som prečítala za tento mesiac.Myslím,že ich bolo fakt dosť a som za väčšinu z nich rada,že som si ich prečítala.
Dúfam,že sa vám článok páčil a budem rada,ak mi napíšete,že či ste nejaké z tých kníh čítali,alebo plánujete čítať.
Tak zatiaľ čaute!

2 komentáre:

  1. Ja sa nedokážem prehrýzť cez Mechanického princa.... Som zaseknutá približne na strane 100 a nedokážem sa pohnúť ďalej.... Plánujem ju dočítať len neviem kedy :D Takže mám pocit, že ešte takých pár mesiacov si na poličke odpočinie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda :D Nemusíš sa nútiť do dočítania tejto knižky,ale myslím,že sa to oplati dočítať :D

      Odstrániť