nedeľa 18. septembra 2016

Požičíané knihy od babky- Danielle Steel

Ahojte!
Vítam vás pri mojom novom článku.
Tentoraz to bude niečo, čo nie som vôbec zvyklá písať, pretože som také ešte nepísala.
V podstate vám v tomto článku ukážem knihy, ktoré mi v sobotu (17.9.2016) požičiala moja milovaná babka, lebo už nemám čo čítať. Všetky knihy sú od Danielle Steel. Od tejto známej spisovateľky som ešte vôbec nič nečítala, tak som rada, že babka bola taká milá a nejaké knihy mi požičiala :).
Poďme rovno na tie knihy!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak to sú všetky 6 kníh,ktoré mi moja babka požičiala.Poďme si o nich niečo málo napísať.

Na lásku nikdy nie je neskoro-  Už len tá obálka je krásna, ružová (milujem ružovu farbu).
Je to rodinná tragická kniha,s historickým námetom. Nečítala som to, ale podľa anotácie taká kniha bude. Veľmi sa na ňu teším.

Hviezda- Trnistá cesta za slávou- Táto kniha vyzerá ešte zaujímavejšie, pretože podľa anotácie (zase) bude kniha o sláve, peniazoch a myslím si ,že to bude hlavne aj o povchrnosti, ktorú nikto nemá rád. Odznova sa veľmi teším aj na túto knihu.

Sezóna vášni- Táto kniha vyzerá tiež veľmi zaujímavo. Podľa anotácie to bude asi veľmi citlivá, emociálna kniha. Teším sa.

Návrat domov- No tak na túto knihu sa teším fakt veľmi. Kniha o 6-ročnom dievčatku, ktorá ma rodičov, ktorí ju ignorujú? Podľa mňa to bude veľmi silná kniha, možno si aj poplačem.

Raz za život- Už ani neviem, čo mám k tým kniham písať, pretože som ich nečítala. Takže aj táto kniha vyzera veľmi zaujímavo a nemôžem sa dočkať, kedy si ju prečítam.

Cena za šťastie- Táto kniha podľa anotácie vyzerá, že to bude romantická, emotívna kniha. Samozrejme, že sa na ňu veľmi teším.







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to sú všetky 6 kníh, čo mi požičiala babka.
Prepáčte za kvalitu fotiek, ale nedalo sa mi lepšie vyfotiť.
Určite urobím na nejaké z tých kníh aj recenzie, takže v blízkej dobe nejaká bude,
Budem rada, keď mi do komentárov napíšete, že či ste niečo od Danielle Steel čítali, konkrétne tieto knihy, že či ste čítali nejakú knihu od Danielle Steel. Celkom ma to zaujíma. Samozrejme, že to nie je nutné, nemusite to robiť :)
Dúfam, že sa vám kratší článok páčil. Teším sa na vás pri ďalšom článku,
Tak zatiaľ čaute!

6 komentárov:

  1. Som zvedavá na tvoj názor. :) O spisovateľke som už počula ale ešte nič nečítala. Maj sa nádherne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, to se mi ještě nestalo, že bych neměla co číst a celkem ti to závidím :D Já mám snad stovky restů :D
    Od Danielle jsem zatím nic nečetla, ale těším se na Tvé recenze a třeba si od ní někdy něco přečtu :)
    Přeji Ti krásné čtení!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže to vôbec nie je pre mňa dobré,keď nemám,čo čítať,no naštastie už mám,čo čítať :D
      Som rada,že sa tešíš a ďakujem.Verím,že knižky sa mi budú páčiť :)

      Odstrániť
  3. D. Steelovú som nikdy nečítala, ale videla som zopár filmov :)

    OdpovedaťOdstrániť