nedeľa 4. septembra 2016

Epic reads book TAG

Ahojte!
Po dlhej dobre som sa rozhodla urobiť nejaký TAG.Na internete som nakoniec za veľmi rýchly čas našla Epic reads book TAG a veľmi ma zaujal.Okamžite ma zaujal.
Tak poďme rovno na tie otázky!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdroj:google
1. Ak by si mohol pozvať jedného autora a ich jednu fiktívnú postavu na čaj,koho by si pozval a čo by si podával?
To je veľmi ťažké,lebo mám veľmi veľa obľúbených autorov,je ťažke vybrať len jedného,ale keď už si mám vybrať,ak vyberiem moju najobľúbenejšiu a zároveň pre mňa najlepšiu spisovateľku Jojo Moyes.Všetky jej knihy,čo som prečítala,patria medzi moje obľúbené knihy.Zbožnujem ju.
A postavu? O tom som veľmi nerozmýšlala - Predsa Will Traynor z Me Before you.Willa proste zbožnujem,Milujem jeho sarkastické vtipy,humor.Aj keď ma vedel veľakrát naštvať,ale aj tak ho milujem.....Podávala by som niečo  skvelé,napríklad nejaké sušienky,čaj,kávu....Proste niečo také.

2. Pre ktorú knihu si praješ aby autor/ka napísal/a "preguel"?
Uf,to je ťažké,ale bola by som veľmi rada,ak by bol nejaký preguel na sériu Pekelné stroje,pretože by ma fakt zaujímalo,aký bol Will alebo Jem pred tým všetkým,čo sa tam stalo,alebo aká bola Tessa.Tiež by ma dosť zaujímalo,čo robil Magnus Bane pred sériou Pekelné stroje.
Ale tiež by som bola rada,keby mala Projekt ideálna manželka preguel.Zaujíma ma,ako žil Don predtým,ako stretol Rosie,aké mal životné ciele a proste všetko.Tých kníh je dosť

3. Ktoré dva postavy (nie z rovnakej knihy) si myslíš,že by spolu tvorili dobrý pár?
Úprimne? Nijaké postavy z rodielných kníh si neviem dať spolu dokopy.Každý príbeh je iný,a keby sa to zmiešalo dokopy,bolo by to podľa mňa zlé.Nech si postavy žiju vo svojom príbehu a nech nejdú do iného :D.

4. Ak by si narazila na tvojho obľúbeného spisovateľa v MHDčke,kto by to bol a čo by si povedal?
Tých spisovateľov je veľmi veľa,ktorých mám veľmi rada a sú moji obľúbení,ale moja najobľúbenejšia autorka kníh je Jojo Moyes,nepoznám lepšieho autora,ako ona,lebo ma úžasne knihy,úžasný štýl písania,miluje psíky.Z internetu (napr.instagramu) na mňa pôsobi ako veľmi zábavná,milá žena.
Čo by som jej povedala? Pozdravila by som ju a vypýtala si od nej autogram.Možno potom by som sa s nou (keby mala čas) rada porozprávala o jej knihách,písaní knih a proste by som s nou chcela mať taký rozhovor.Hlavne o tom písaní :)
Zdroj:Google

5. Ktorá kniha ťa vtiahla do sveta čítania?
Odpoveď je hneď jasná - Predsa Džinsový dennik!
Džinsový dennik milujem doteraz,milujem príbeh Pauly,jej život.Paula a Lukáš je jeden z mojích obľúbených knižných parov.Takže v podstate doteraz ďakujem Džinsovému denniku,že ma vtiahol do toho úžasného sveta čítania kníh,nikdy to nebudem ľutovať!

6. Incendio! Tvoja knižnica začala práve horieť. Ukáž knihu,ktorú zachrániš.
Ďalšia odpoveď,nad ktorou vôbec nerozmýšľam - každú jednú knihu by som zachrániila! :D

7. V ktorom dystopickom svete by si chcela žiť,ak by si si musela vybrať? Prečo?
To vážne neviem.Príde mi celkom zaujímavá Selekcia,ale neviem,či by som tam chcela žiť,pretože to bolo nespravodlivé (aspoň z môjho pohľadu). Neviem napísať,v ktorom svete by som chcela žiť,keby som si mala vybrať,pretože som veľa dystopických knížok nečítala.

8. Ktorá je tvojá osobná najepickejšia kniha,akú si kedy čítala?
Fuu,tých bolo veľa. Tu nepoviem žiadnu knihu.Fakt ich bolo dosť.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to boli moje odpovede na tieto otázky.
Dúfam,že sa vám tento Tag páčil.
Ja mám Tagy veľmi rada,ale skoro vždy neviem,aký mám napísať,tak by som bola veľmi rada,ak by ste mi nejaký poradili,aby som mohla napísať :)
Dúfam,že sa vám môj článok páčil a vidíme sa pri ďalšom.
Tak zatiaľ čaute!

4 komentáre:

  1. Skvelý tag :) Ja milujem knižky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý TAG, také ho možná časem udělám, otázky jsou vážně neobvyklé a zajímavé :)
    Než jsem tě poznala také miluji a stejně tak i Willa samozřejmě :3 :D Opravdu si musím od Jojo přečíst další knihy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! :)
      Áno,krásna kniha a Will je skvelý <3
      Od Jojo Moyes sa oplatí prečítať všetko podľa mňa :)

      Odstrániť